כוכבת ״דברים מוזרים״: ״כשאני על סט הצילומים אני מתמקדת בעבודה״
השחקנית הצעירה סיידי סינק פרצה בעקבות תפקידה בסדרה האהובה והמצליחה, וכעת היא גם מופיעה בסרט חדש. לאחרונה התראיינה וסיפרה על הדרך שעברה, ועל כך שמעולם לא התרגלה לתהילה ולהצלחה הבינלאומית

סיידי סינק היא רק בתחילת הקריירה שלה וכבר היא נחשבת לאחת השחקניות המבטיחות בהוליווד. הרבה מכך הגיע בעקבות פריצתה בסדרה ״דברים מוזרים״, וכמובן, הופעתה בקליפ של טיילור סוויפט. כעת, סינק גם מככבת בסרטו החדש של הבמאי דארן ארונופסקי (״ברבור שחור״ ו-״רקוויאם לחלום״). כעת היא מספרת כי ההצעה ריגשה אותה במיוחד. ״אני מעריצה של היצירות שלו, זה היה לי כבוד ענק״, הסבירה.

סינק רק בת עשרים, וכאמור כבר נראה כי הוא מופיעה בכל מקום. הסרט החדש, ״הלוויתן״, זכה השבוע בשלוש מועמדויות לאוסקר, והוא מדגיש את כישורי המשחק של הכוכבת הצעירה, ומזכיר לקהל הצופים כי ללא כל ספק, מדובר בשחקנית עולה. ״אף פעם לא עשיתי סרט בסגנון הזה. זו חוויה שונה לגמרי וזה שם עלי לא מעט לחץ. אבל אני גאה בסרט הזה מאוד״, אמרה.

כידוע, סינק החלה את קריירת המשחק שלה כבר בגיל שבע, כאשר שיחקה בתיאטרון המקומי. לברודווי הגיעה כמה שנים מאוחר יותר, שם שיחקה תפקיד ראשי במחזמר ״אנני״. היא מסכמת ואומרת כי למרות הקריירה המצליחה, היא עדיין לא ממש מתרגלת לחיי הזוהר. ״כשאני על הסט אני מתמקדמת בעבודה. בחוץ, אני כל פעם מחדש מופתעת מהקהל והמעריצים. אני לא מצליחה להתרגל לזה. זה עדיין הלם בשבילי, ממש כמו בהתחלה״. 

YOU MIGHT ALSO LIKE