משפחתו של השחקן הנעדר ג׳וליאן סנדס מגיבה לראשונה
כוכב ״זכרונות אהבה מפירנצה״ נעלם לפני מספר ימים כאשר יצא לטיול בהרי סן גבריאל אשר בקליפורניה. כעת, משפחתו שוברת שתיקה ובוחרת להודות לצוות החיפוש אשר עושה עבודה מאומצת כבר למעלה משבוע: ״הם גיבורים, אנו מוקירים תודה״ֿ

ביום שישי האחרון, ה-13 בינואר, נעלמו עקבותיו של השחקן ג'וליאן סנדס, זאת לאחר שיצא לטיול רגלי בהרי סן גבריאל. אשתו של הכוכב הגישה את התלונה במשטרה, וכעת, בוחרת המשפחה להתייחס לראשונה לנושא. ״צוות החישוף עושה עבודה בתנאים קשים, הם גיבורים, ועושים הכל בשביל להחזיר את ג׳וליאן הביתה״, כתבו.

עוד הוסיפו ואמרו כי הם מודים מעומק הלב לצוות של מחלקת השריף של מחוז סן ברנדינו: ״הם מבצעים חיפושים בכל יום, מתמודדים עם תנאי מזג אוויר קשים, הכל בשביל להחזיר את יקירנו הביתה. אנו מתרגשים ומודים בקרב לב על התמיכה והאהבה שאנו מקבלים״.  

בנו של השחקן, הגיע מלונדון על מנת לעזור בחיפושים, אך נאלץ לחזור לביתו בעקבות תנאי מזג האוויר במקום, אשר גם עושים חיים קשים במיוחד לצוות החיפוש. אזור זה ספג לאחרונה סופות חזקות, כאשר מספר ימים לפני יציאתו לטיול של דנדס, ביקשה המשטרה להתרחק מהאזור. 

כידוע השחקן האהוב התפרסם בעיקר בזכות תפקידו בסרט ״זיכרונות אהבה מפירנצה״, שהיה מועמד לפסלי אוסקר רבים. לאורך הקריירה שלו שיחק גם בסדרה ״דקסטר״, ועוד. 

YOU MIGHT ALSO LIKE