עו"ד שמייצגת את קוהברגר ייצגה קודם את אם אחת הקורבנות: "אני מרגישה נבגדת"
אמה של ז'אנה קרונדל הייתה בתהליך משפטי בשל ענייני סמים, ולפתע גילתה כי עורכת הדין שמייצגת אותה נטשה את התיק שלה - ועברה לייצג את החשוד ברצח הבת שלה

אמא של אחת מארבעת הסטודנטים שנרצחו בביתם באיידהו, חשפה שהיא ננטשה על ידי עורכת הדין שלה שעברה לייצג את הנאשם ברצח, בריאן קוהברג. 

(צילום: Getty Images)

בתה של קארה נורת'ינגטון, ז'אנה קרנודל בת ה-20, נרצחה ב-13 בנובמבר בביתה בקמפוס במוסקבה, שם גרה עם חבריה. חודש וחצי לאחר מכן המשטרה הצליחה עצור את החשוד העיקרי שלה, קוהברגר בן ה-28, סטודנט לתואר שני לקרימינולוגיה.

באותה עת, נורת'ינגטון הייתה בתהליכי משפט בגין סעיפי סמים שונים והייתה מיוצגת על ידי עורכת הדין אן טיילור מהסנגוריה הציבורית הראשית של מחוז קוטאני.

אך בחמישי בינואר, היום שבו קוהברגר הופיע לראשונה בפני שופט, טיילור הורידה רשמית את הייצוג שלה מנורת'ינגטון, מבלי לומר לה, כדי לייצג את החשוד בן ה-28. 

"כואב לי הלב, כי בטחתי בה. היא העמידה פנים שהיא רוצה לעזור לי", אמר האמא האבלה בראיון שהעניקה ל'ניוז ניישן'. "והדרך בה גיליתי שהיא מייצגת אותו, אני אפילו לא יכולה לתאר עד כמה אני מרגישה נבגדת".

נורת'ינגטון, שבמשך זמן רב נלחמה בהתמכרות, אמרה שהיא חשה שהיא ננטשה שכן אף גורם ממשרד התביעה לא יצר איתה קשר. הדרך בה גילתה שעו"ד טיילור מייצגת את החשוד ברצח הבת שלה, הייתה דרך חברה שראתה זאת ברשתות החברתיות.

על פי השערות, טיילור מונתה לייצג את קוהברגר מאחר שהיא אחת מ-13 סנגורים ציבוריים באיידהו שאושרו על ידי ועדת ההגנה הציבורית של המדינה להוביל תיק עונש מוות, והיא היחידה בכל צפון איידהו. 

כמו כן, האמא אמרה בראיון כי היא כועסת על כך שהמשטרה זיהתה את קוהברגר כחשוד אך לא סיפרה להם, זאת בעוד בתה האחרת, ג'סמין, למדה באוניברסיטת וושינגטון סטייט, שם למד קוהברגר. 

"העובדה שהם ידעו, אפשרה לג'סמין להמשיך להגיע ללימודים. היא הייתה נחושה ללכת לאונ', אבל אני חושבת שאם היא הייתה יודעת שהרוצח של ז'אנה נמצא שם, זה היה שונה", אמרה האם. 



YOU MIGHT ALSO LIKE