קלואי קרדשיאן: ״זה אחד מהרגעים הכי קשים בחיים שלי״
שבועיים לאחר מותה המפתיע של אמו של טריסטן תומפסון, האקס המיתולוגי של הכוכבת ואב ילדיה, היא חושפת פרטים אישיים בפוסט אמיץ בעמוד האינסטגרם האישי שלה ומבטיחה לשמור על טריסטן ועל אחיו. ״הם לוחמים אמיתיים, כמו אמא שלהם״, כתבה

לפני שבועיים וחצי הלכה לעולמה אימו של טריסטן תומפסון, אב ילדיה של כוכבת הריאלטי קלואי קרדשיאן. כעת, האחות לבית משפחת קרדשיאן מספידה אותה בפוסט מרגש במיוחד. ״הילדים שלך ילמדו לחיות עם החור הזה בלב. כי הם לוחמים אמיתיים, כמו שאת היית״, כתבה קלואי.

כזכור, בתחילת החודש אימו של תומפסון, הלכה לעולמה במפתיע בעקבות אירוע דום לב. קלואי המנהלת הורות משותפת עם בנה, טסה עם ילדיה להלוויה שהתקיימה מחוץ ללוס אנג׳לס. ״אני לא מאמינה שזה קרה. יש לי כל כך הרבה להגיד, אבל אני גם חסרת מילים. אני מרגישה קשת רגשות, וחסרת תחושה בעת ובעונה אחת״, כתבה הכוכבת.

״זה אחד הרגעים הקשים בחיים שלי. זה משהו שאני לא יודעת איך להתמודד איתו. אני לא מאמינה בלומר שלום לנצח. אני יודעת שאראה אותך שוב, שאשמע את קולך. אני יודעת שארגיש את החיבור שלך. אני מתגעגעת אלייך ואמשיך להתגעגע״, סיכמה קלואי. 

עוד הוסיפה לבסוף ואמרה כי תשמור על טריסטן ועל אחיו הקטן הסובל ממחלמת האפילפסיה. ״אני יודעת שלא רצית לעזוב את הילדים שלך. הם כל העולם שלך. הם ילמדו לחיות עם החור הזה בלב, וגם אני״.  כפי שניתן היה לצפות, הפוסט של כוכבת הריאליטי זכה למאות אלפי לייקים ותגובות תוך זמן קצר, כאשר קולגות נוספות מהתעשייה ביקשו לנחם אותה ושלחו לה חיזוקים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE