מציאות טרגית: כמות קורבנות הפנטניל כל כך גדולה - שלסיאטל אין מקום לאחסן גופות נוספות
בעוד שכל ארצות הברית סובלת ממשבר האופיואיד הקטלני, הרשויות בסיאטל מנסות למצוא פתרונות למחסור החמור בחדרי המתים שמתמלאים בקורבנות ממנות יתר

משבר הפנטניל ממשיך להחריף ברחבי ארצות הברית, וייצר מציאות בלתי נתפסת בסיאטל שמדווחת כי אין לה מקום בחדר המתים, שם נערמות גופות של אנשים שמתו ממנות יתר.

(צילום: Getty Images)

המחסור בחלל בחדר המתים של מחוז סיאטל-קינג בוושינגטון כל כך חריפה, עד שגורמים מקומיים בודקים את האפשרות להחזיק בגופות על אלנוקות ולייצר שותפות עם בתי הלוויות מקומיים לצורך שמירת גופות המתים. 

"זו אינדיקציה מרכזית לעד כמה המצב גרוע… שמשרד הבוחן הרפואי נאבק כעת בסוגיית אחסון הגופות מכיוון שמניין ההרוגים הקשורים לפנטניל ממשיך לטפס", אמר מנהל בריאות הציבור של המחוז, ד"ר פייסל חאן, בישיבת מועצת הבריאות שהתקיימה בשבוע שעבר.

"ברור שיש להם מקום מוגבל במקררים שהם משתמשים בהם, וכבר עכשיו יש להם חריגה בשטח הפנוי", אמר חאן בפגישה, שהוסיף כי מקרי המוות כתוצאה ממנת יתר של פנטניל מחוללים הרס בסיאטל ומחוצה לה, שכן מגפת האופיואיד הסינטטי החזק מחמירה בצורה ניכרת בשנים האחרונות.

במהלך הפגישה, חאן אמר כי הוא צופה שמספר קורבנות הפנטניל בעיר לשנת 2022 יהיה יותר מפי שלושה מהמספר שנרשם לפני שלוש שנים בלבד. 

על פי דיווח ב'פוקס ניוז', מתחילת השנה הנוכחית דווחו 35 מקרי מוות ממנות יתר של פנטניל.

הסוכנות הפדרלית לאכיפת סמים אמרה בחודש שעבר כי היא תפסה מספיק מנות פנטניל בשנת 2022 כדי להרוג כל אמריקאי, והציגה תחזית שחורה הצופה כי זרימת הסם הקטלני אל תוך ארצות הברית תימשך גם השנה. 

על פי ה-DEA, האופיואיד נסחר בעיקר על ידי הקרטלים סינלואה וג'אליסקו שבמקסיקו, שמקיימים ייצור המוני במפעלים סודיים עם כימיקלים שנרכשים מסין.



YOU MIGHT ALSO LIKE