נטפליקס חוזרת למשחק: הסדרה שכולם מדברים עליה
ההמשך לסדרה המיתולוגית ״מופע שנות ה-70״ מבית ענקית הסטרימינג מצליחה לעורר עניין רב בקרב קהל הצופים ואף ביקורות חיוביות במיוחד. חווית הצפייה ב-״מופע שנות ה-90״ היא לא רק מהנה ונוסטלגית, אלא גם חכמה ומרעננת

"מופע שנות ה-90" היא חגיגה נוסטלגית שמחזירה את קהל הצופים בעת ובעונה אחת לעשור שכולו סקראנצ'יז ולסדרה המקורית והאהובה: ״מופע שנות ה-70״. זאת כמובן לצד כמה הופעות אורח של הכוכבים האהובים. הפעם, העלילה לא מתמקדת בחבורה אלא בדור ההמשך - קבוצת נערים ונערות שמתכנסת במרתף של משפחת פורמן כדי לעשן ולדבר על החיים, כלומר על שטויות. אחרי שאריק ודונה עזבו את פוינט פלייס ובנו להם חיים חדשים בשיקגו, בתם ליאה מגיעה לבלות את הקיץ אצל סבא וסבתא ומתחברת עם החבורה המשונה הזו.

העלילה העיקרית עוסקת בנכדה שלהם, לאה, ערה חנונית שמנסה נואשת להשתלב בחבורה של הקולים, אך ברור כי הכוכבים האמיתיים הם סבא וסבתא שלה, המספקים את הרגעים והבדיחות הטובות ביותר לאורך העונה. "שנות ה-90" מצליחה לעמוד בסטנדרט ולספק חווית צפייה טובה לבינג' מהנה, עם כמה מחוות מתוקות במיוחד לתקופה. כל היתרונות האלה הפכו את הסדרה לאחת הסדרות המדוברות כעת, וכזו שאחוזי הרייטינג שלה רק הולכים ומטפסים, ואף מחזירים את ענקית הסטרימינג למשחק. 

"שנות ה-90", ממש כמו הסדרה המיתולוגית, מצליחה להיות סיטקום משעשע, מוצלח ומהנה לצפייה, כאמור, בייחוד כשסבא וסבתא בסביבה. אם אתם חלק מחובבי הסדרה, אתם בהחלט לא רוצים לפספס את החידוש של נטפליקס, ואם במקרה מעולם לא יצא לכם לצפות, אל חשש, תוכלו להתחיל מכאן, חלקי הפאזל כבר יתחברו לבד. 

YOU MIGHT ALSO LIKE