פמלה אנדרסון חושפת: טים אלן חשף בפניי את איבר מינו
הכוכבת והשחקנית פותחת את כל הקלפים בספר הזיכרונות החדש שלה ומספרת בפעם הראשונה כי כאשר הייתה בשנות העשרים לחייה, במהלך צילומי ״שפץ ביתך״ השחקן המפורסם פתח את החלוק אותו לבש וחשף בפנייה את איבר מינו. ״הוא אמר שזה רק הוגן כי הוא ראה אותי עירומה״, אמרה אנדרסון

פמלה אנדרסון חושפת תקרית מפתיעה שהתרחשה אי שם בשנות התשעים כאשר הייתה בת 23 בלבד, בזמן הצילומים לסיטקום המצליח ״שפץ ביתך״, שם עבדה לצידו של השחקן טים אלן. ״זה קרה ביום הראשון לצילומים. יצאתי מחדר ההלבשה, וטים היה במסדרון עם החלוק שלו״, סיפרה הכוכבת.

״הוא פתח את החלוק שלו, וחשף את עצמו ואת איבר המין שלו. הוא אמר שזה הוגן, כי גם הוא ראה אותי עירומה, ועכשיו אנחנו שווים. צחקתי באי נחת, אבל זה היה מטריד מאוד״, הוסיפה אנדרסון. באותו הזמן, השחקן הוותיק היה כבר בן 37, כאשר ככל הנראה התכוון לצילום השער של אנדרסון במגזין ״פלייבוי״.

כזכור, בסיטקום המדובר גילמה אנדרסון את ליסה, נערת הכלים של אלן. לאחר שנתיים, עזבה הכוכבת את הסדרה, לטובת ״משמר המפרץ״, מה שהוביל לפריצה הגדולה שלה. כעת, בספר הזיכרונות החדשה שלה, ״באהבה, פמלה״, חושפת הכוכבת לראשונה פרטים מפתיעים בנוגע לחייה האישיים ולקריירה שלה.

לפי הדיווחים, מדובר על אחד הספרים הכי מצופים של השנה הקרובה, והוא עתיד לצאת לחנויות בסוף החודש הנוכחי, זאת בנוסף לסרט דוקו חדש על הכוכבת. לדבריה של אנדרסון, הספר נועד להעניק לקוראים הצצה לחייה האישיים, לפני שהפכה להיות שפנפנת פלייבוי מפורסמת. ״אני קצת בלחץ מיציאת הספר. זו הייתה שנה של טיפול עבורי, ואני גאה בפרויקט הזה״, סיפרה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE