אירוע ירי המוני נוסף בקליפורניה: שבעה בני אדם נורו למוות
פחות מיומיים לאחר הטבח במועדון שגבה את חייהם של 11 בני אדם, עובד חווה בן 62 הגיע למקום העבודה שלו ופתח באש לעבר עמיתיו. בתום מסע הרצח, הוא הסגיר את עצמו בתחנת השריף

לפחות שבעה בני אדם נרצח באירוע ירי המוני בשני מוקדים בצפון קליפורניה, במה שהסתיים במעצרו של החשוד. זאת פחות מיומיים לאחר טבח בקהילה הסינית שגבה את חייהם של 11 בני אדם. 

(צילום: AP)

לפי הפרטים שפורסמו, עובד חווה ותיק בן 67, ג'או צ'ונלי, ירה למוות בשבעה פועלים חקלאים סינים בשתי חוות בהאלף מון ביי, במה שהתקשורת המקומית תיארה כסכסוך במקום העבודה. צ'ונלי נעצר על ידי המשטרה והוא "משתף פעולה באופן מלא". 

צ'ונלי יצא למסע ירי שהתחיל בחווה המנוהלת על ידי חוות קונקורד, שם הוא ירה למוות בארבע בני אדם. אז הוא המשיך כשלושה קילומטרים משם ופתח באש בחוות מאונטיין מאשרום, והרג שלושה בני אדם נוספים. אדם שמיני נורה ונהרג, בשלב זה לא ברור כיצד. 

גורמים רשמיים אמרו כי בזירת הירי נכחו ילדים, שכן חלק מהעובדים התגוררו במקום עם משפחותיהם.

לפי דיווח בחדשות ABC7, החשוד, שהתגורר בפסקדרו, עבר במשך עשרות שנים באחת מחוות הפטריות, וכל הקורבנות היו עמיתים שלו לעבודה.

אחרי שכוחות משטרה הוזעקו לזירות הירי, צ'ונלי עצמו הגיע לתחנת משנה של שריף והסגיר את עצמו. כלי הנשק איתו ביצע את הטבח נמצא ברכבו. 

בן ה-67 יצא למסע הרצח המחריד פחות מ-48 שעות לאחר שהחשוד הו קאן טראן בן ה-72 הגיע למועדון ריקודים במונטריי פארק, ליד העיר לוס אנג'לס, פתח באש ורצח 10 בני אדם שחגגו את ראש השנה הסיני. שעות לאחר מכן, נקבע מותו של קורבן נוסף. 

שעות לאחר הרצח, גופתו של טראן נמצאה עם פצע ירי ברכב עם לוחיות רישוי גנובות.

האלף מון ביי היא קהילה קטנה של 12,000 איש, והיא שוכנת פחות מ-50 קילומטרים מחוץ לסן פרנסיסקו. 

דייב פיין, נשיא מועצת המפקחים של מחוז סן מטאו, אמר במסיבת עיתונאים: "פשוט יש יותר מדי רובים במדינה שלנו. זה חייב להשתנות. זו היא לא דרך מקובלת עבור חברה מודרנית".

YOU MIGHT ALSO LIKE