שריף בקליפורניה מאשים את משבר הגבול בטבח המחריד של שישה בני אדם - כולל אמא בת 16 ותינוקה
שריף מחוז טולאר הדגיש את הזעזוע העמוק שלו מהרצח מהחמורים שראה בחייו, שמוכיח לו כי "העולם יכול להיות מכוער". אז, הוא האשים את התנועה החופשית בגבול הדרומי

פרטים חדשים ומזעזעים התפרסמו על הטבח בקליפורניה בו אמא מתבגרת ובנה התינוק בן 10 חודשים, וארבעה בני משפחה נוספים נרצחו באכזריות - כאשר השריף המקומי מאשים את משבר הגבול באיום מצד הקרטלים צמאי הדם. 

(צילום: AP)

מרחץ הדמים אירע בלילה של יום שני בעיירה קטנה בשם גושן, בבית אשר מוכר למשטרה כבסיס לפעילות כנופיות וסמים.

השריף של מחוז טולאר, מייק בודרו, אמר כי הטבח הפך "לאחד הפשעים הכי חמורים" שראה ב-36 שנות עבודתו, והוכיח לו עד כמה "העולם יכול להיות מכוער". 

הוא הסביר כי לפחות אחד מהקורבנות היה חבר בכנופיית Sureno, שנעצר כמה ימים קודם לכן בגלל אחזקה לא חוקית של סמים ונשק רב עוצמה - אם כי הוא שוחרר בגלל חוקי ערבות קלים שעברו לאחורנה בגודלן סטייט על ידי התובע המחוזי הפרוגרסיבי.

"ברור מאוד שהמשפחה הזו הייתה מטרה, ושיש איגוד כנופיות מעורבות בכך", אמר השריף יממה לאחר הטבח "הספציפי והממוקד". הוא הדגיש: "אבל תרשו לי להבהיר משהו - לא כל האנשים בבית הזה הם חברי כנופיה, ולא כל האנשים שהיו בבית הזה הם סוחרי סמים".

אז הוא פירט כיצד הרוצחים רדפו אחרי האמא ה"תמימה" אליסה פארז, בת 16 בסך הכל, וירו בה ובבנה בן העשרה חודשים, נייקולס נולן פארז - בזמן שניסו לברוח. 

חוקרי זיהוי פלילי הראו כיצד "היורים עמדו מעל האם בת ה-16 וירו כדורים בראשה", ואז עשו את אותו הדבר לתינוק שהיה בזרועותיה. 

"אני יודע בוודאות שהגברת הצעירה הזו רצה על חייה. ואני יודע בוודאות שלא הייתה סיבה לרצוח אותה - והם עדיין עשו את זה", אמר. "לא הייתה סיבה להוציא להורג את התינוק הזה - והם עדיין עשו את זה".

קורבן נוסף מבין השישה היא רוזה פארז בת ה-72, שהייתה "סבתא שנורתה למוות בזמן שישנה במיטתה", אמר. "הצעירה בת ה-16 היא קורבן תמים, כך גם הסבתא, ובהחלט הילד בן 10 החודשים. וכל זה לא היה במקרה, זה היה במכוון".

הטבח בוצע כדי לחסל את אלאדיו פארז בן ה-52, חבר כנופיית סורינו שנעצר שבוע לפני הטבח בעקבות סמים ונשק שנמצאו ברשותו. אך הירי כוון גם לרצוח את מרקוס פארז בן ה-19 וג'ניפר אנאלה בת ה-49, אם כי השריף לא הסביר למה הם היו על המוקד. 

אז, בודרו האשים את משבר הגבול בהשתלטות הפשע ברחובות: "אני יכול להגיד לכם, הקרטלים הם כאן. הגבול שלנו הוא מאוד לא מאובטח כרגע - יש הרבה תנועה הלוך ושוב כשזה מגיע לקרטלים, ותנועה חופשית במעלה ובמורד המדינה ובמעבר הגבול".

"זה מזעזע שאנחנו חיים בקהילה שבה קיים סוג כזה של סכנה", הוסיף לבסוף.

YOU MIGHT ALSO LIKE