השחקן ג'וליאן סנדס נעדר מיום שישי לאחר שטייל בהרי קליפורניה המושלגים
עם החשש שנקלע למפולת שלגים, הרשויות מחפשות אחר בן ה-65 עם הקריירה הקולנועית העשירה, שכיכב בסרטים כמו "אושן 13" ו"פנטום האופרה" וסדרות כמו "24" ו"חוק וסדר"

השחקן הבריטי ג'וליאן סנדס נעדר מאז יום שישי בזמן שטייל בהרי סן גבריאל - כך נמסר ממחלקת השריף של מחוז סן ברנרדינו. 

(צילום: Shutterstock)

השחקן בן ה-65 מוכר מרשימה ארוכה מאוד של סרטים כמו "זיכרונות אהבה מפירנצה", "וורלוק", "פנטום האופרה", "נערה עם קעקוע דרקון", "אושן 13" ועוד רבים, וכיכב גם בסדרות "נפוליאון", "24", "חוק וסדר: מדור מיוחד", "דקסטר" ועוד. 

ביום שישי, בסביבות השעה 7:30 בערב, הרשויות קיבלו דיווח כי הוא נעדר מאזור בלאדי בול. 

הדובר מחלקת השריף המחוזית מסר כי עם הדיווח על היעדרותו צוותי שטח החלו מיד בחיפושים אחריו, אך הם הופסקו ביום שבת בערב עקב סכנת מפולת שלגים ותנאי מזג אוויר קשים באזור. 

"צוותי ההצלה הורדו מההר בשבת בערב למען ביטחונים, עם זאת המשכנו במאמצי החיפוש עם מסוקים ורחפנים, ככל שמזג האוויר איפשר לנו", נמסר. "כאשר מזג האוויר ישתפר ויהיה בטוח לצוותים שלנו להמשיך, חיפושי הקרקע יימשכו". 

הדובר הזהיר אחרים שלא להתקרב לאזור: "אנחנו ממליצים למטיילים אחרים שלא להיכנס לאזור הזה, שהוא מסוכן ביותר, שכן שאפילו מטיילים מנוסים מתקשים בו". 

הרשויות מחפשות גם אחרי מטייל אחר, בוב גרגורי מהות'ורן, שדווח כנעדר ביום שני מאותו אזור. 

השחקן סנדס גדל ביורקשייר, אנגליה, ולו קריירה קולנועית בת עשרות שנים, עם עשרות תפקידים בסרטים וסדרות. בשנים האחרונות הוא חי באזור לוס אנג'לס עם אשתו, הסופרת יבגניה ציטקוביץ. 

בראיון שערך בשנת 2018, הוא סיפר ל'גרדיאן' על אהבתו לטיפוס הרים ועל החשיבות עבורו להמשיך עם הרפתקאות חדשות ככל שהוא מזדקן. בראיון אחר שהעניק שנתיים לאחר מכן, הוא סיפר כמה הוא שמח להיות "קרוב לפסגת הרים בבוקר קר וזוהר". 

אז הוא סיפר על הפעם בה היה הכי קרוב למוות: "בתחילת שנות ה-90, בהרי האנדים, נקלעתי לסופה איומה 20,000 רגל מעל הקרקע, עם עוד שלושה אנשים. כולנו היינו במצב רע מאוד. כמה אנשים שהיו קרובים אלינו מתו, אז היה לנו מזל".

YOU MIGHT ALSO LIKE