החשוד ברצח אשתו בדק עשרות פעמים בגוגל כיצד לבתר ולהעלים את גופתה
התובעים הציגו רשימה של החיפושים המטרידים שבריאן וולש ביצע, שכמעט ולא מותירים ספק בחשדות כלפיו. "איך לעצור גופה מלהירקב?" "איך לנקות דם מרצפת עץ?, "הכלי הכי טוב לביתור גופה"

בריאן וולש בן ה-47 ממסצ'וסטס מואשם כי רצח את אשתו אנה בת ה-39, אם שלושת ילדיו, ביתר את גופתה והשליך את שרידיה לפח האשפה. 

אמנם גופתה טרם נמצאה, אך ישנן ראיות שכמעט לא מותירות ספק במעורבות שלו בהיעלמותה, במיוחד אחרי שהתובעים הציגו עשרות חיפושים מטרידים שהוא ביצע בגוגל - כולל "עשרה דרכים להיפטר מגופה" או "איך לעצור גופה מלהירקב". 

הראשונה בשרשרת החיפושים המטרידים אירעה בשעות הבוקר המוקדמות של ה-1 בינואר, אז וולש לקח את מכשיר האייפד של בנו וכתב בגוגל את השאלות הבאות: "כמה זמן לפני שגופה מתחילה להסריח", "איך לעצור גופה מלהרקב", "איך לקשור גופה", "10 דרכים להיפטר מגופה מתה אם אתה באמת צריך", "כמה זמן מישהו צריך להיעדר עד שהירושה שלו תעבור", ו:"אפשר לזרוק חלקי גופה?".

כזכור, וולש סיפר לחוקרים כי באותו הבוקר של יום השנה החדשה, אשתו אנה יצאה מהבית אל שדה התעופה כדי לקחת טיסה לוושינגטון הבירה. 

מאוחר יותר באותו היום, וולש המשיך לחפש: "כמה זמן מחזיק DNA?", "האם ניתן לזהות שרידים חלקיים?", "ביתור הדרכים הטובות ביותר להיפטר מגופה", "איך לנקות דם מרצפת עץ?", "מה קורה כששמים חלקי גוף באמוניה?", "האם עדיף לזרוק בגדים ששומשו בזירת פשע או לכבס אותם?".

יממה לאחר מכן, החשוד המשיך בשאלות: "הכלי הטוב ביותר לביתור", "האם אתה יכול להיות מואשם ברצח ללא גופה?", "האם אתה יכול לזהות גופה עם שיניים שבורות?".

באותו היום, וולש רכש שלושה שטיחים, ונכנס להום דיפו וביצע קניה גדולה בסך 450 דולר שכללה מוצרי ניקוי, מגבים, מברשות, סרטים, ברזנט, דליים, משקפי מגן, סודה לשתייה וגרזן. הוא נכנס לחנות עם כפפות ומסכה, ואחרי שיצא ממנה הסיר אותם. 

ב-3 בינואר וולש נסע לפח אשפה רחוק מביתו ותועד משליך פריטים שנראו כבדים. לאחר מכן הוא נסע כמה קילומטרים נוספים, שם השליך פריטים נוספים. 

אחרי שהחקירה בדבר היעלמותה של אנה החלה, המשטרה ניסתה לאתר את החפצים שנזרקו בפח האשפה, אך הם כבר הושמדו לאחר שנאספו על ידי הרשויות והועברו לגריסה ושריפה. 

וולש ביצע חיפושים נוספים בגוגל באותו יום, כולל: "מה קורה לשיער על גוף מת?", "מהו קצב פירוק גופה בשקית ניילון לעומת ביער?", "האם סודה לאפייה יכול לגרום לגופה להריח טוב?".

ב-4 בינואר, היום שבו הקולגות של אנה דיווחו למשטרה על היעדרותה שכן היא לא הגיעה לעבודה, המשטרה הגיעה לביתו של וולש וראיינה אותו. לאחר שעזבו, בן ה-47 קנה מגבות, שטיחי רחצה, בגדי גברים ופח אשפה. 

הרשויות גם ראו שלמכונית הוולוו של וולש יש כיסוי פלסטיק על המושבים, שהוסרו כמה ימים לאחר מכן. ניתוח שבוצע מאוחר יותר זיהה כתמי דם במכונית. 

ב-5 בינואר, רישומי הטלפון של וולש הראו כי הוא נסע למתחם הדירות בו אמו גרה, ותועד ליד פחי אשפה. מאוחר יותר הרשויות ביצעו שם חיפוש, ומצאו 10 שקיות אשפה עם כתמי דם תואמים, מגבות, סרטים, נעלמי בית, שטיחים, כפפות, חומרי ניקוי, כרטיס חיסון הקורונה של אנה, מסור, מזמרה, גרזן, בגדים - וארנק פראדה, שוולש אמר לחוקרים שאשתו נשאה אותו בפעם האחרונה שראה אותה. 

ה-DNA של בריאן ושל אנה נמצאו בחלק מהחפצים שאותרו באותו פח האשמה. 

כזכור, ב-8 בינואר המשטרה מצאה דם במרתף הבית, סכין עם דם, סכין נוספת חשודה וברזנט גדול. באותו היום, וולש נעצר.



YOU MIGHT ALSO LIKE