"הכה אותה למוות": נמצאו שרידי ילדה במקום בו נטען שאתנה בת ה-4 נקברה
הגופה, שהועברה לבדיקה רפואית לצורך זיהוי, נמצאה קבורה באזור מרוחק - במקום אליו הובילה אשתו של החשוד ברצח. בחקירה היא הודתה: "הוא הכה אותה - עד שמעולם לא זזה"

הרשויות באוקלהומה מצאו באזור כפרי מרוחק גופה של ילדה בזמן החיפושים אחר אתנה בראונפילד בת ה-4, שעל היעדרותה דווח לפני כשבוע. 

(צילום: טוויטר, AP)

משרד החקירות של המדינה, OSBI, אמר בהודעה לעיתונות שבשלב זה לא ניתן לאשר כי השרידים שייכים לאתנה. בינתיים שותפו תמונות המראות שוטרים סורקים אזור מסוים ביער במחוז גראדי, מחוץ לראש ספרינגס, שם נמצאה הגופה.

"השרידים יועברו למשרד הבוחן הרפואי באוקלהומה סיטי עבור זיהוי. מדובר בחקירת רצח פעילה, ועד שהשרידים יזוהו באופן חיובי, המשרד לא ימסור עוד תגובה", נמסר.  

החיפושים אחר אתנה הקטנה התמקדו במציאת גופתה, שכן במסמכי בית המשפט החדשים שנחשפו נטען שהיא הוכתה למוות ביום חג המולד על ידי האדם שטיפל בה - איבון אדמס בן ה-36, שהואשם ברצח מדרגה ראשונה והזנחת ילדים.

אשתו אליסיה בת ה-31, שגם כן נעצרה והואשמה בשתי עבירות של הזנחת ילדים, הייתה זו שהודתה שבעלה הכה את הילדה בסביבות השעה חצות. הוא החזיק אותה בזרועותיו, אך אתנה "לא זזה ועיניה בקושי נפקחו. לאחר מכן הוא השכיב אותה על הקרקע והכה אותה לפחות שלוש פעמים נוספות בחזה שלה", אמרה אליסיה בתצהיר. אתנה "מעולם לא זזה אחרי זה".

לאחר מכן, אדמס עזב את הבית עם גופתה של אתנה ונסע לראש ספרינגס, שם השניים גרו בעבר. כאשר חזר, הוא סיפר לאשתו כי הוא קבר את בת ה-4 ליד קו גדר שהיה ליד מקום מגוריהם, והוסיף כי הניח ענף גדול מעל הקבר. 

ביום חמישי האחרון, כזכור, הוא נעצר באריזונה, וכעת הוא בתהליך הסגרה לאוקלהומה, שם כאמור הוא יעמוד בפני כתב אישום רצח.

היעדרותה של בת ה-4 נודעה לרשויות רק ב-10 בינואר, כאשר עובדת דואר מצאה את אחותה הגדולה, עדינה בת ה-5, מסתובבת לבדה מחוץ לביתם של הזוג אדמס - שם הם שמרו על שתי הבנות קרוב לשנתיים. על פי הדיווחים, לאליסיה יש קשר כלשהו לשתי הבנות, אך לא ברור מהו. 

הוריהן הביולוגיים של הילדות נחקרו גם כן על ידי המשטרה, אך לא פורסמו פרטים נוספים המסבירים את המתרחש במשפחה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE