החשדות מצטברים: ביום שאשתו נעלמה - הבעל תועד מתעסק בפח אשפה
החוקרים השיגו סרטון ממצלמת אבטחה המתווסף לרשימת הראיות נגד בריאן וולש, שבמרתף ביתו נמצאו סכין מגואלת בדם ושקיות אשפה, והוא תועד רוכש חומרי ניקוי בשווי 450 דולר

המשטרה במסצ'וסטס שמה את ידה על תיעוד ממצלמת אבטחה, בו נראה בריאן וולש מתעסק עם פח אשפה ליד חנות משקאות, הסמוך לבית של אמא שלו - כל זאת ביום שבו אשתו, אנה, נעלמה. 

המצלמה מוצבת ליד שוק 'הול פוד', שבמהלך החקירה וולש אמר כי הוא עצר באזור בזמן שביצע שליחויות בערב השנה החדשה, כאמור באותו היום שבו אנה נעלמה. 

התיעוד של וולש נוסף לשורה של ראיות המחזקות מאוד את החשד כלפיו בהתערבות להיעלמותה של אם שלושת ילדיו - כמו גרזן, מסור, שקיות אשפה, חומרי ניקוי משומשים וכתמי דם. כמו גם שטיח ספוג בדם במתקן אשפה קצת יותר משעה מביתם של בני הזוג. 

יתרה מכך, פורסם כי בשנת 2014, אנה התלוננה למשטרה בטענה שוולש איים להרוג אותה ואת חבריה. 

אז, השניים היו בני זוג ועדיין לא מיסדו את הקשר. הדוח המשטרתי פירט את העבירה כאיום חמור, אך אנה לא שיתפה מספיק פעולה עם המשטרה, ולכן בריאן מעולם לא הואשם והתיק נסגר. 

קצת יותר משנה לאחר מכן, אנה ובריאן התארסו ונישאו כעבור ארבעה חודשים. 

מפקד משטרת בוסטון לשעבר, דן לינסקי, אמר לאתר חדשות מקומי שהדיווח לפני תשע שנים הוא משמעותי, כי "זה מצייר את ההיסטוריה שהמשטרה מחפשת כדי להבין את מערכת היחסים הזאת". 

הוא הוסיף כי דוח המשטרה מעלה דגל אדום: "בכל מערכת יחסים יש מתחים, נכון? אנשים מתווכחים ולא מסכימים. אבל ללכת לרשויות כי את מרגישה שהבטיחות הפיזית שלך ושל החברים שלך היא בסכנה, זו רמה אחרת".

כזכור, אנה בת ה-39, מנהלת נדל"ן, נעדרת מאז ה-1 בינואר לאחר ארוחת ערב ראש השנה. בעלה בן ה-47, הוא החשוד העיקרי שכן באותו היום בו נעלמה, הוא קנה חומרי ניקוי בשווי 450 דולר. היעדרותה, יש לציין, דווחה רק ב-4 בינואר. 

אם לא די בכך, החוקרים הצליחו לעלות על חיפושים שוולש ביצע בגוגל, כמו: "כיצד להיפטר מגופה של אישה במשקל 115 פאונד", וכאמור סכין ודם במרתף הבית שלהם.

וולש גם מואשם בהצהרות כזב במשטרה, והוא מוחזק בערבות של 500,000 דולר בעודו טוען לחפותו. יש לציין כי בינתיים הוא לא מואשם בהיעלמותה של אנה.

YOU MIGHT ALSO LIKE