העושר נשאר במשפחה: האיש העשיר בעולם מינה את בתו למנהלת דיור
כל חמשת האחים מחזיקים בתפקיד בכיר באחד מ-75 החברות היוקרתיות שנמצאות תחת תאגיד LVMH, בראשו עומד ברנאר ארנו הצרפתי, שלאחרונה עקף את אילון מאסק במדד העושר

דלפין ארנו בת ה-47 הצרפתייה קודמה לנהל את חברת האופנה כריסטיאן דיור, שבראשה עומד אביה ברנאר ארנו - האיש העשיר בעולם.

ארנו עבדה בחברה במשך 22 שנים, והייתה סגנית מנהל החברה בין השנים 2001 עד 2013. לאחרונה היא שימשה כסגנית נשיא בכירה של חברת לואי ויטון. 

היא מצטרפת לארבעת אחיה, כך שכל אחד מהם עובדים בראש אחת החברות או החטיבות של תאגיד LVMH, תחתיו יש כ-75 מהחברות היוקרתיות בעולם. פרדריק הוא מנכ"ל Tag Heuer, ואלכסנדר, בסך הכל בן 30, מונה לסגן נשיא בכיר בטיפאני ושות' ב-2021. 

אנטואן, בנו הבכור של ארנו, ייכנס לעמוד בראש חברת האחזקות של דיור, המחזיקה בבעלות של 41.36% ממניות LVHM. 

בינתיים, פייטרו בקארי, שעמד בראש דיור מאז שנת 2018, מונה לבוס החדש של לואי ויטון במקום המנכ"ל הוותיק, מייקל בורק, בן ה-65. אך אל דאגה, הוא ימשיך לעבוד לצד האיש העשיר בעולם, בתפקיד שעדיין לא התפרסם.

השינויים האחרונים בצמרת היוקרה העלו את מניות LVMH, החברה היקרה ביותר באירופה בכ-480 מיליארד דולר, בשני אחוזים והגיעו לשיאים חדשים. מניות חברות היוקרה החלו להתחזק לאחרונה על ידי ההקלה שנרשמה בהגבלות הקורונה בסין, שהיא שוק מפתח. 

בקארי, שהוביל בעבר גם את המותג Fendi, הגדיל את המכירות של כריסטיאן דיור פי שלושה, ל-6.6 מיליארד אירו. עם זאת, LVMH אינה מספקת פירוט של המכירות השנתיות של המותגים שלה.

ברנאר ארנו בן ה-73 לא הראה שום סימנים כי הוא מתכנן לפרוש בקרוב - שאם כן החברה העלתה בשנה שעברה את הגיל המקסימלי של המנכ"ל מ-75 ל-80.

ורק בשבועות האחרונים, ארנו, שנמצא בדרך כלל בצללים, קטף את התואר המכובד של האיש העשיר בעולם - ובכף עקף את מנכ"ל טסלה, SpaceX וטוויטר, אילון מאסק. 

YOU MIGHT ALSO LIKE