אוקלהומה על הרגליים: ילדה בת 4 נעדרת בנסיבות לא ברורות
אחותה הגדולה בת ה-5 נמצאה לבדה ברחוב, ואז התברר כי אתנה בראונפילד הקטנה נעלמה. צוותי חיפוש ומתנדבים רבים מחפשים אחריה: "היא לבדה, והיא בסכנה"

אתנה בראונפילד בת ה-4 מסיריל, אוקלהומה, נעדרת מאז יום שלישי - כאשר הרשויות מחפשים אחריה במרץ ומבקשים את עזרת הציבור. 

בת ה-4 דווחה כנעדרת בסביבות השעה 2:00 בצהריים, לאחר שעובדת דואר מצאה את אחותה בת ה-5 מתהלכת לבדה ליד בית מגוריה בסיריל, כ-110 קילומטרים דרום מערבית לאוקלהומה סיטי. האחות הגדולה, על פי הפרסומים, הייתה מפוחדת אך אינה נזקקה לטיפול רפואי.

בשלב זה עוד לא ברור כמה זמן אתנה נעדרה לפני שדווח על כך לרשויות. "אנחנו עדיין עובדים על הרכבת ציר זמן מדויק", נמסר מהרשויות. 

כמו כן, אין פרטים רבים על הבית בו הבנות שהו, ולא ידוע היכן הוריהן או האפוטרופוסים של הבנות היו בזמן ההיעלמות. אך ישנם פרסומים ברשתות החברתיות בנוגע לסביבה מה בת ה-4 חיה, אך הרשויות מבקשות מהציבור שלא לשתף פרטים שכן זה עלול להפריע בחקירה.

בינתיים, משרד החקירות של אוקלהומה וסיירת הכביש המהיר של המדינה פרסו מסוקי אינפרא אדום, סירות, והוציאו רכבים ואנשי צוות בשטח, יחד עם כלבי גישוש, כדי לחפש את האזור הסמוך ממנו נעלמה כדי לאתר אותה. 

"החקירה מאוד פעילה ומתמשכת, וכרגע נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו. אחרי זה, נבדוק מי אחראי לאירוע. קודם אנחנו צריכים למצוא את הילדה הקטנה הזו. היא לבד. אז האם היא בסכנה? כן. אבל האם היא קורבן לפגיעה פיזית כלשהי? זה עדיין לא ידוע", אמר ברוק ארבייטמן ממשרד המידע לציבור.

"צוותי החירום שלנו, שהוכשרו במיוחד לבצע חיפושים רגלית, יצאו בתיאום עם אזרחים שהגיעו ורצו לתת מזמנם עבור המאמצים", הוסיף.

כאשר גורמי אכיפת החוק ממשיכים לבצע חיפושים בשטח ולערוך ראיונות, הם מבקשים מכל מי שיש לו מצלמות אבטחה מחוץ לבית או לעסק, ליד בלוק 200 של מערב נברסקה, להעביר את התיעודים למשטרה כדי לסייע במאמצי החיפוש. 

"כל קהילת אכיפת החוק המסייעת באיתור של אתנה מעריכה כל מתנדב מקומי, מסעדה, כנסיה או כל מידע שיתקבל", נמסר. 

YOU MIGHT ALSO LIKE