"אני לא מרגישה טוב": כתבת חדשות קנדית כמעט והתעלפה בשידור חי
באמצע הדיווח, ג'סיקה רוב החלה להסתחרר וכמעט איבדה את שיווי המשקל שלה לעיני צופי ערוץ CTV. הקטע שותף ברחבי הרשתות החברתיות, וגולשים רבים טענו לקשר לחיסון הקורונה. "תיאוריות שקריות"

כתבת חדשות קנדית דיווחה בשידור חי, כאשר לפתע החלה לחוש ברע וכמעט התעלפה לעיניי הצופים - אם כי התמונה חזרה במהרה למגישה באולפן. 

ג'סיקה רוב, כתבת בערוץ CTV, העבירה דיווח למגישה נהרמן עיסא מהשדה באדמונטון, כאשר לפתע החלה להסתחרר והתקשתה לדבר. 

"סליחה, נהרמן", אמרה רוב למגישה היושבת באולפן. "אני לא מרגישה כל כך טוב כרגע, ואני עומדת ל…", זאת כאשר ניתן לראות אותה מתחילה לאבד שיווי משקל ולא מצליחה להשלים את המשפט. 

התמונה מיד הועברה לאולפן, ועיסא אמרה לצופים: "אנחנו נוודא שג'סיקה בבסדר, וניתן לכם עידכון מאוחר יותר". 

וכך, ביום שני, ערוץ החדשות פרסם בחשבון הטוויטר הצהרה מהכתבת: "ביום ראשון בערב, רגע מאוד אישי ופגיע קרה כאשר דיווחתי בשידור חי. מאז, זה שותף אלפי פעמים, יחד עם תיאוריות חסרות בסיס לגבי הסיבה הרפואית", זאת בהתייחסות לטענות של גולשים כי התקרית קשורה לקורונה. 

"לכל מי ששלח הודעה תומכת של איחולים ודאגה, תודה", כתבה רוב. "זה היה מרגש, ולמרות שאני לא יכולה להגיב לכל ההודעות, אנא תדעו שראיתי אותן ואני מעריכה כל אחת מהן".

"אבל קיבלתי גם כמות עצומה של הטרדות ושנאה, הקשורות לתיאוריות שקריות לגבי האירוע. למרות שלא אחלוק מידע רפואי פרטי בפומבי, אני יכולה לומר שאין סיבה לדאגה, ושההבנה שלי לגבי הרקע הרפואי שלי, מספקת הסבר הגיוני למה שקרה. מה שאני כן יכולה להגיד, זה שאין שום קשר לחיסון הקורונה".




YOU MIGHT ALSO LIKE