"איך להיפטר מגופה": זה מה שחיפש בגוגל בעלה של האישה הנעדרת ממסצ'וסטס
בריאן וולש מסר הצהרות כוזבות למשטרה לגבי אשתו, אם שלושת ילדיו, קנה חומרי ניקוי במאות דולרים, ובחיפוש בביתו נמצאו עקבות דם וסכין מגואלת

חקירת היעלמותה של אם לשלושה בת 39, קיבלה תפנית חדה שכן החוקרים עלו על כך שבעלה בן ה-46 ביצע חיפוש בגוגל 'כיצד להיפטר מגופה של אישה' - יומיים לפני שנעלמה.

זאת לאחר שבמרתף ביתם נמצאו סכין ועקבות דם, והרשויות הצליחו להוכיח שהוא מסר הצהרות כוזבות, ככל הנראה כדי למשוך את הזמן ולנקות את זירת הרצח. 

בריאן וושל בן ה-46 מואשם, בשלב זה, בהטעיית חקירת המשטרה לאחר שנראה בסרטון מעקב קונה חומרי ניקוי חזקים, זאת למרות שסיפר לחוקרים שהיה בבית בזמן שאשתו, אנה בת ה-39, נראתה לאחרונה בחיים. 

הבעל סיפר למשטרה כי אשתו, אם שלושת ילדיו, נעלמה לאחר שנסעה לנמל התעופה בוסטון לוגן ב-1 בינואר. עם זאת, שירות איסוף הנוסעים בה היא השתמשה, לטענתו של וולש, לא מראה נקודת איסוף בבית המשפחה.

היעדרותה של אנה דווחה רק ב-4 בינואר, כאשר משרדה התקשר למשטרה ואמר כי היא לא הגיעה לעבודה. מאז, השוטרים החלו לחקור, ועלו על כך שהפלאפון האישי שלה המשיך להיות מופעל בתוך ביתה, עד יומיים לאחר הדיווח שהיא נעדרה.

אך חקירת היעלמותה קיבלה תפנית משמעותית ביותר, שכן ביום שני נחשף כי וולש חיפש בגוגל: "איך להיפטר מגופה של אישה במשקל 115 פאונד". כאשר הרשויות הפיצו את דבר היעדרותה, הם תיארו את אנה בגובה של 157 מטרים ומשקל 115 פאונד (כ-52 קילוגרמים).

מאז הגילוי, החקירה עברה רשמית לחקירת רצח. התובעים אומרים שוולש נתן לשוטרים הצהרות מוטעות על הימים האחרונים, זאת כדי למשוך את הזמן ולנקות את זירת הפשע. 

"האמירות השונות שלו גרמו לעיכוב בחקירה עד כדי כך שבתקופת הזמן שבה הוא לא דיווח על אשתו ונתן הצהרות שונות, אפשרו לו לנקות את הראיות ולסלק אותן", אמרה התובעת לין בלנד.

בין ההצהרות שהוא מסר למשטרה, וולש סיפר כי הוא השאיר את הטלפון הנייד שלו בבית ונסע לחנות Whole Food ב-1 בינואר, וביום למחרת הוציא את בניו לאכול גלידה. אלא שהשוטרים בדקו את כל מצלמות המעקב באזורים בהם טען שהיה, אך לא מצאו שום עדות לעקבותיו. 

במקום לאכול גלידה עם בנו, בן ה-46 תועד ב-2 בינואר הולך להום דיפו, שם קנה מגבים, דליים, סרטים דביקים, חומרי ניקוי ועוד, בכ-450 דולר. לאורך כל הקנייה, הוא לבש מסכה וכפפות. 

לאחר שהמשטרה קיבלה מבית המשפט צו חיפוש לביתם של בני הזוג, הם גילו במטרף עקבות של דם, יחד עם סכין מגואלת בדם. 

בינתיים, וולש עדיין לא מואשם בהיעלמותה של אשתו, והוא כופר באשמה. הוא מוחזק במעצר בערבות של 500,000 דולר.

וולש הוא עבריין מורשע, כאשר היה במעצר בית באשמת הונאה משנת 2018, שבה מכר זוג ציורים מזויפים ב-80,000 דולר באיביי. שלוש שנים לאחר ההאשמות נגדו, הוא הודה באשמה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE