פרטים על 'המשפחה האידיאלית' מקליפורניה - שכמעט נמחקה אחרי שהאב האיץ את הטסלה שהתדרדרה לתהום
השכנים של המשפחה היו בהלם כאשר שמעו על ההאשמות נגד האבא, רופא בביה"ח בפסדינה, שכן הם תיארו זוג הורים ושני ילדים שתמיד נראים שמחים ואוהבים

המשפחה אמנם ניצלה בנס, אבל כל הקהילה המקומית והלאומית מזועזעת מהטענות הקשות נגד האבא - שמואשם בניסיון רצח של אשתו ושני ילדיו הקטנים, על ידי האצה מכוונת של רכב הטסלה שלו והתרסקות מגובה של 70 מטרים. 

הפרטים על המשפחה נחשפים לאט לאט, ורבים בהלם שכן הם מתוארים כ"משפחה האידיאלית". אחד השכנים שלהם פרסם תיעוד ממצלמת האבטחה של ביתו, כאשר אב המשפחה החשוד - ד"ר דרמש פאטל בן ה-42 - הגיע והביא להם אגרטל עם פרחים אדומים לכבוד חג המולד. 

ונראה כי זו לא הייתה מחווה נדירה, כאשר השכנים סיפרו שהם היו מקבלים מהם מדי פעם עוגיות, ותיארו אותם כמשפחה "יפה ואידיאלית". אחד התושבים נזכר כיצד ראה את האב דרמש ואשתו נהה בת ה-41, יוצאים להליכה עם שני ילדיהם, הקטן בן ארבע והגדולה בת שבע.

השכן רוג'ר ניומרק, שחי באותו הרחוב במשך יותר מ-40 שנה, סיפר ל'לוס אנג'לס טיימס': "הם משפחה יפה ואידיאלית, ללא אינדיקציה לבעיות. לכן, זה כל כך מוזר, כי הוא בחור נהדר. אולי זה היה רגע של טירוף".

שכנה אחרת, שרה ווקר, סיפרה על אב המשפחה: "הוא דמות כל כך נוכחת. דרמש ואני היינו מנופפים ב'היי', אבל הוא תמיד היה בא ופותח בשיחה. הוא תמיד היה שמח ומוכן לדבר".

גם המשטרה טענה כי מעולם לא הייתה לה אינטרקציה עם המשפחה, מלבד בשנת 2017, אז הם נקראו תשע פעמים לבית בשל דיווחים על פריצה או אנשים חשודים בסביבה - אם כי כולם בוטלו.

אך הדימוי של המשפחה המאושרת התנפץ כאשר פאטל, רדיולוג במרכז הרפואי פרובידנס הולי קרוס שבפסדינה, הואשם בניסיון מכוון להרוג את אשתו שני ילדיו.

הרשויות טוענות כי בן ה-42 האיץ בכוונה את רכב הטסלה שלו מסוג Y, וגרם לה לזנק מצוק באזור המכונה "מגלשת השטן" ולהתרסק על הסלעים.

בנס לא יתואר - כל ארבעת בני המשפחה שרדו, והם מאושפזים בבית החולים ללא פציעות חמורות. 

עם פרסום התאונה, אך לפני ההאשמות נגד האבא, רבים תהו האם הטסלה שמפורסמת בטכנולוגיית הנהיגה העצמאית שלה, הייתה זו שגרמה למשפחה לסטות מהכביש. אבל ככל שהפרטים מתבהרים, אנשים שואלים האם דווקא הרכב עצמו וכריות האוויר הצמודות לשני המושבים הקדמיים, היה מה שהציל אותם.

YOU MIGHT ALSO LIKE