תיעוד מרגעי האימה: חסרת בית דחפה ילדה בת 3 לפסי הרכבת
בת ה-32, שנעצרה והואשמה במספר סעיפים, ישבה על ספסל ברציף הרכבת בפורטלנד - כאשר לפתע, מבלי שום סיבה, היא קמה ודחפה את הילדה הקטנה

אישה חסרת בית נעצרה לאחר שביום רביעי האחרון היא חדפה ילדה בת 3 על פסי הרכבת באורגון, במתקפה מפחידה שתועדה במצלמות האבטחה.

בריאנה לייס וורקמן בת ה-32 תועדה דוחפת את הילדה הקטנה, שעמדה ליד אמא שלה, אל פסי הרכבת ברציף Gateway Transit Center Max בפורטלנד. 

בת ה-3, לבושה במעיל ורוד, חיכתה עם אמה לרכבת, כאשר בתיעוד ניתן לראות את החשודה עם הכובע האדום יושבת על הספסל שמאחוריהן, ולפתע קמה ודוחפת קדימה את הילדה - ומתיישבת בחזרה. הילדה, שעמדה ממש קרוב לקו הבטיחות, נפלה תחילה על רצפת התחנה, ואז החליקה ונפלה לפסי הרכבת. 

"הילדה נחתה עם הפנים על מסילת המתכת ועל הסלעים, ואחרי זה חולצה במהירות מהפסים", אמר התובע המחוזי של מולטנומה, מייק שמידט, שציין כי הילדה לא עשתה דבר כדי לעורר מתקפה כזו נגדה. 

למרות שהיא נפגעה בראשה, הילדה הקטנה מיד התיישבה והושיטה את ידה אל עוברי האורח שקפצו לחלץ אותה. מאוחר יותר, בת ה-3 סבלה מכאבי ראש חמורים והיה לה סימן אדום על המצח.

ביום חמישי, וורקמן הועמדה לדין באשמת תקיפה מדרגה ראשונה ומדרגה שלישית, הפרעה לתחבורה ציבורית, הפרת סדר מדרגה שנייה והעמדת אדם בסיכון בפזיזות. 

פורטלנד סובלת מאוד ממשבר הומלסים, שגורר אחריו בין היתר זינוק באירועי הפשע ושיא של מקרי רצח ב-2021. המצב בעיר החמיר עוד יותר מאז המהומות שפרצו בעקבות מותו של ג'ורג' פלויד, במאי 2020 במיניאפוליס. 

הרוחות בעיר מוצפים בערי אוהלים ועמוסים באשפה. בנתונים, בשנת 2019, העיר רשמה קצת יותר מ-2,000 חסרי בית. אך פחות משלוש שנים לאחר מכן, המספר הזה עלה ב-50 אחוזים, וכעת רחובות העיר מלאים ביותר מ-3,000 הומלסים.

YOU MIGHT ALSO LIKE