המיליונרית שהורשעה ברצח בנה האוטיסט - נמצאה מתה בדירתה בברוקלין
ג'יג'י ג'ורדן הואשמה בהריגה לאחר שנתנה לבנה בן ה-8 מנת יתר של כדורים. לפני כשנתיים היא שוחררה למעצר בית בשל פתיחת התיק מחדש - אך כנראה התאבדה לאחר שהשופטת החליטה להחזירה לכלא

ג'יג'י ג'ורדן, מנהלת תרופות מיליונרית שהורשעה בכך שסיממה למוות את בנה האוטיסט בן ה-8, נמצאה מתה בביתה בברוקלין במה שהרשויות חוקרות כהתאבדות. 

(צילום: AP)

גופתה של ג'ורדן נמצאה בסביבות 12:30 בצהריים של יום שישי, בדירתה בסטויבסנט הייטס - זאת שעות ספורות לאחר ששופטת בית המשפט, סוניה סוטומאיור, הוציאה צו שהיה מחזיר את המיליונרית בת ה-62 בחזרה לכותלי הכלא.

סיבת המוות טרם נקבעה, אך מקורות סיפרו לאתרי החדשות כי בזירת המוות נמצא פתק. 

מותה של ג'ורדן, אחות במקצועה שהפכה למיליונרית בזכות מיזם תרופות שפיתחה, מסמן כנראה את הפרק האחרון בסיפור הקשה והמצמרר שנמשך כבר שנים.

ג'ורדן הואשמה בכך שבשנת 2010, היא האכילה בכוח את בנה האוטיסט, ג'וד מירה, במנה קטלנית של כדורים, בזמן שהם שהו בסוויטה יוקרתית במלון פנינסולה בשדרה החמישית. לאחר מכן, היא ניסתה להתאבד, אך לא הצליחה. 

"לא ראיתי שום דרך לצאת מהמצב הזה. קיבלתי החלטה שאני הולכת לשים קץ לחיי ולחייו של ג'וד", אמר ג'ורדן לשופטת.

(צילום: AP)

במהלך המשפט, שנמשך כשישה שבועות, עורכי הדין של ג'ורדן טענו שהיא הרגה את הבן שלה בזמן שהיא הייתה בהתקף קיצוני של הפרעה רגשית, ועשתה זאת מאחר שחששה שהוא עומד להירצח על ידי בעלה לשעבר.

וזה הצליח.

חבר המושבעים במנהטן זיכה את ג'ורדן מסעיף הרצח, אך עדיין האשים אותה בהריגה בגזר דין שהוכרז בשנת 2014. אז, היא נידונה ל-18 שנות מאסר, אך שופט פדרלי ביטל את ההרשעה ב-2020 בשל טעות פרוצדורלית.

ב-9 בדצמבר 2020, על פי החלטתה של השופטת שרה קייב, ג'ורדן שוחררה מבית הכלא לאחר יותר מעשר שנות מאסר, ועברה למאסר בית תמורת ערבות של 250,000 דולר, לפחות עד סיום הדיון החדש בתיק.

מאז, ג'ורדן הייתה כמעט חופשייה, כאשר היא לא הייתה יכולה לעזוב את גבולות ניו יורק והייתה תחת ניטור אלקטרוני. 

אך ביום חמישי האחרון כאמור, השופטת סוטמאיור הוציאה צו ביטול למאסר הבית, ובכך ג'ורדן הייתה צריכה לחזור לבית הסוהר.

YOU MIGHT ALSO LIKE