אכזרי: למעלה מ-70 כלבים אותרו נטושים בבית "מטונף ורקוב"
הרשויות בטנסי וארגון להצלת בעלי חיים הוזעקו לבית בצפון מערב המדינה, שם מצאו עשרות כלבים, וגורים וזקנים, החיים בתנאים בלתי נתפסים בעודם סובלים ממחלות שונות

הרשויות המקומיות בעיר בצפון מערב טנסי הוזעקו לבית שנמצא במצב רע מאוד, ובו אותרו לפחות 76 כלבים בגילאים שונים הסובלים מהזנחה קיצונית. 

(צילום: ARC)

ארגון ללא מטרות רווח להצלת חיות, הנקרא ARC, ובסיסו בוושינגטון הבירה, הגיע לבית בעיר דייר סיטי לבקשת המשטרה המקומית, במה שהם כינסו בפוסט בפייסבוק כ"מקרה גדול ודחוף של אכזריות". 

בפוסט שפורסם בדף הארגון, נטען כי נמצאו 76 כלבים בוגרים וגורים שנותרו מאחור בתוך "בית מטונף ורקוב".

לפי ARC, "בעלי הנכס עזבו לבית אחר, וחזרו למקום רק כדי להאכיל את החיות. הכלבים נותרו לבד, חיים בצפיפות, נלחמים אחד בשני, וגרים במקום עם רמת אמוניה מהגרועות ביותר ש-ARC רשם עד היום".

(צילום: ARC)

בתוך הבית, כאמור, היו כלבים בכל הגילאים - עם גורים בני שלושה שבועות, כלבות בהריון וכלבים מבוגרים מאוד עם דמנציה. חלקם היו רזים מאוד, עם מחלות שיניים, סבלו מאובדן פרווה, טפילים, זיהומים שונים ודלקות עור. 

"כולם הוזנחו קשות במשך זמן מה ויש להם מספר רב של פציעות ומצבים שלא טופלו", נכתב בפוסט. "זהו מקרה של אכזריות. החיות נלקחו ו-ARC תיעד את האכזריות ויצר חבילת ראיות. כל החיות פונו למרכז ההצלה של הארגון לקבלת טיפול דחוף".

(צילום: ARC)

YOU MIGHT ALSO LIKE