קים קרדשיאן על קניה ווסט: ״הילדים לא מבינים מה קורה עם אבא שלהם״
כוכבת הריאלטי הגיעה לראיון אישי ואינטימי במיוחד וחשפה כי הילדים המושתפים שלה ושל ווסט לא מודעים למה שקורה עם אבא. ״זה לא פשוט להסתיר את כל הדרמה הזו, אבל הם עדיין לא יכולים להתמודד עם זה״, הסבירה

נראה כי השנה האחרונה הייתה דרמטית במיוחד עבור כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, וכעת היא מדברת לראשונה על הנושא, ובעיקר על בעלה לשעבר ואב ילדיה, הראפר קניה ווסט. כזכור, השניים התגרשו בחודש מרץ האחרון, זאת לאחר שגינה ווסט בפומבי את קימי פעמים רבות ואף האשים אותה בכך שהיא מונעת ממנו לראות את ילדיהם.

עוד תקף ווסט פעמים רבות את בן זוגה לשעבר של כוכבת הריאליטי, הקומיקאי פיט דיווידסון. ואם כל זה לא מספיק, לאחרונה גם הפיץ דעות אנטישמיות והביע תמיכה בנאצים ובהיטלר. ״אני חייבת לומר שהתקופה הזו הייתה מאוד קשה עבורי. לי היה אבא נהדר, ואני רוצה שזה מה שיהיה עבור ילדיי״, אמרה קימי.

עוד הוסיפה ואמרה כי הורות משותפת הינה בהחלט אתגר עבורה. ״הגנתי על הילדים שלי ואני עדיין עושה את זה. הם לא יודעים באמת מה קורה עם אבא שלהם. הצלחתי למנוע מהם להיכנס לדרמה הזו, אבל בקושי. זו משרה מלאה״, הסבירה.

קימי התייחסה גם לעובדה כי ילדיה לא נמצאים ברשתות החברתיות, והיא אף גייסה את החברים, המשפחה והמורים לא לדבר על כך. ״ברור לי שהם עדיין לא יכולים להתמודד עם כל זה. כשהם יהיו מוכנים אדבר איתם על הכל. כרגע אני פשוט מנסה שהם ימשיכו בחייהם הרגילים״, סיכמה.

YOU MIGHT ALSO LIKE