צעירה חמושה גנבה מספר רכבים - והשתמשה בבנה בן ה-5 כמגן אנושי
במשך מספר שעות, בת'אני ווילסון בת ה-24 שדדה באיומי אקדח מספר כלי רכב תוך כדי ניצול בנה הקטן כדי להצליח ולהמשיך במסע הגניבות שלה

אישה מטנסי מואשמת בשוד של מספר מכוניות, כולל אחת שבה השתמשה בבנה בן ה-5 כמגן אנושי בזמן שירתה באקדחה. 

בת'אני ווילסון, בת 24 מגודלטסוויל, יצאה למסע שוד, במהלכו גנבה שלוש מכוניות במהלך שעות ספורות - במה שהסתיים בהתרסקות של אחד מכלי הרכב ומעצרה ביום חמישי בלילה. כך מסרה משטרת קלארקסוויל. 

על פי החשד, הגניבה הראשונה שביצעה ווילסון הייתה של רכב מסוג ניסן ג'וק השייך לאישה בת 51, בתחנת דלק בסיבובות השעה 4:42 אחר הצהריים. 

על פי התלונה, בת ה-51 הייתה עסוקה בלתדלק את הרכב שלה כאשר בת ה-24 ניגשה אליה, כיוונה לעברה אקדח - וגנבה את המכונית. 

כחצי שעה לאחר מכן, מוקד המשטרה קיבל שיחה בו אדם סיפר כי אישה צעירה גנבה את המרצדס בנץ שלו. כאשר השוטרים הגיעו למקום הוא סיפר להם שווילסון ירתה ירייה אחת, ושהיא השתמשה בבנה הקטן בן ה-5 כמגן אנושי. 

כוחות הביטחון המשיכו בחיפושים עד שאיתרו את שני כלי הרכב הגנובים, אך אז קיבלו דיווח על גניבה נוספת במחוז סמוך של מכונית טנדר פורד כסופה. החוקרים הצליחו לקשר את ווילסון גם לגניבת הרכב הזו, שהתרסקה בכביש המהיר 24. 

כמה שעות לאחר מכן, קצת לפני השעה 11:00 בלילה, כוחות משטרה הצליחו לאתר את ווילסון במוטל 'דייז אין', ואיתה הבן שלה, ללא פגע. היא נעצרה, וכעת עומדת בפני מספר אישומים, בהם שוד בנסיבות מחמירות.

YOU MIGHT ALSO LIKE