תיעוד מהדרמה בוולמארט: המשטרה ירתה למוות באישה שהחזיקה עובדת כבת ערובה
צעירה בת 21 נכנסה לסניף בריצ'לנד והצמידה אקדח לגב אחת העובדות, ודרשה: "תביאו לי לכאן מגיש חדשות". לאחר זמן מה, היא נורתה למוות על ידי כוחות המשטרה

משטרת מיסיסיפי ירתה והרגה אישה שנכנסה לסניף וולמארט ותפסה את אחת העובדות כבת ערובה, באירוע מתוח במיוחד שנתפס בעדשת המצלמה. 

קורלונדה מקגיניסטר בת ה-21 נכנסה לסניף וולמארט בריצ'לנד חמושה באקדח, אותו כיוונה לאחת העובדות ולקחה אותה כבת ערובה. כאשר המשטרה הגיעה למקום, בסביבות השעה 5:45 אחר הצהריים, לחשודה הייתה בקשה מוזרה - לדבר עם מגיש חדשות. 

תיעודים שהתפרסמו ברשתות החברתיות השונות הראו את מקגיניסטר מצמיגה את כלי הנשק מאחורי העובדת, העומדת קפואה במקום. אז היא נשמעת אומרת: "היי, תן לי לכאן מגיש חדשות, ברגע זה. אני צריכה עזרה, תביא לי מגיש חדשות לכאן".

החשודה המשיכה ואמרה שאין לה כוונה לפגוע באף אחד, אך היא התנגדה לשחרר את העובדת. "אני לא מנסה לפגוע באף אחד… תביא לי מגיש חדשות", נשמע אומרת.

בהמשך התיעוד ניתן לראות שוטרים שדורשים ממנה לעזוב את האקדח, אך מקגיניסטר ממשיכה להתעקש לקבל איש תקשורת. 

לאחר זמן מה של ניסיון לנהל משא ומתן עם האישה, בשלב כלשהו המשטרה ירתה בחשודה למוות. לשכת החקירות של מיסיסיפי בוחנת האירוע. 

מפקד משטרת ריצ'לנד, ניק מקלנדון, אמר לערוץ החדשות WAPT שהתקרית המתוחה הייתה "הרסנית לכל הצדדים המעורבים, השוטרים וכל מי שהיה מעורב במצב הזה". הוא הוסיף: "אתם יודעים, עונת חג המולד בפתח, ובריאות הנפש היא עדיין עניין גדול בגלל הלחץ הכרוך בעונת החג".

YOU MIGHT ALSO LIKE