"בין הדברים המוזרים שראיתי": לב של אדם נמצא בערימת מלח במתקן ממשלתי בטנסי
עובדי מחלקת התחבורה הכינו מלח לקראת מזג האוויר הסוער, ונדהמו לגלות לב אנושי בתוך הערימה. המשטרה חוקרת זאת כרצח: "מישהו, איפשהו, יודע משהו"

עובדים במתקן תחבורה בטנסי מצאו בשבוע שעבר לב של אדם בערימה של מלח, בתגלית מוזרה במיוחד אותה רשויות חוקרות כרצח.

במהלך הכנות ערמות המלח לקראת מזג אוויר סוער, עובדי מחלקת התחבורה של העיר מקיואן מצאו את האיבר הפנימי, שרק מאוחר יותר אושר כי אכן מדובר בלב אנושי. 

הלב הועבר למשרד הבודק הרפואי של המדינה בנאשוויל, שם בוצעו בדיקות לדגימות רקמות אשר אשרו שמדובר בלב אדם שהוצא מגופו של זכר בוגר. כך אמר השריף של מחוז האמפריז, כריס דייויס. 

בעוד שהמשטרה חוקרת את האירוע כמקרה רצח, כרגע לא ברור כמה זמן האיבר הפנימי היה בערמת המלח או איך הוא הגיע לשם. 

עדים לתגלית המצמררת תיארו את הלב מיובש מאוד מהמלח, ובגודל של כדור טניס. תחילה, סיפרו, הם האמינו שהלב הוא סלע בצורה מוזרה, ונראה שהוא היה במלח במשך זמן מה. גורם אחר אמר לאתר חדשות מקומי שהלב נראה לא פגום, כאילו הוסר בניתוח מגופו של מישהו. 

דיוויס אמר במסיבת עיתונאים כי מדובר בחקירה לא פשוטה, וקשה למצוא רמזים ופיסות מידע לתיק מסתורי שכזה. "אני נמצא 32 שנים במערכת אכיפת החוק - ואני חייב לומר שזה כנראה בין חמשת הדברים המוזרים ביותר שראיתי אי פעם", אמר. 

בינתיים, נמשכים החיפושים אחר איברים אחרים או חלקי גוף נוספים. "אנחנו נמשיך לעשות את זה עד שנרגיש בטוחים שאין כאן שרידים אחרים", אמר בראון.

הוא הוסיף: "כל אחד הוא משהו בשביל מישהו, ובסופו של יום, יהיה לי קשה לשים את הראש בלילה בלי לדעת שעשינו כל מה שאנחנו יכולים למען האדם הזה ולמען משפחתו. מישהו, איפשהו, יודע משהו". 

לשכת החקירות של טנסי מסרה כי היא תבצע בדיקות DNA נוספות ללב כדי לנסות לקבוע למי הוא שייך, כמו גם תנסה לעקוב אחר מקור משלוח המלח שנמסר למתקן התחבורה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE