רצח מזעזע בטורונטו: שמונה ילדות מתחת לגיל 16 דקרו למוות הומלס
הנערות הצעירות, שהכירו ברשתות החברתיות, התקרבו לגבר בן ה-59 ודרשו את בקבוק האלכוהול שהיה ברשותו. אז הן החלו להכות אותו באגרופים, ודקרו אותו בבטנו

שמונה נערות מתבגרות בין גילאי 13 עד 16, שהכירו ברשתות החברתיות, הואשמו ביום ראשון ברצח מדרגה שנייה של גבר הומלס במרכז העיר טורונטו, זאת בתיק מצמרר ביותר. 

שלוש צעירות בנות 13, עוד שלוש בנות 14 ושתי נערות בנות 16, דקרו למוות גבר בן 59 ברחבה ליד תחנת הרכבת המרכזית בעיר הגדולה בקנדה, קצת לאחר חצות של ה-18 בדצמבר. 

עוברי אורח שראו את הנערות דוקרות את האיש ברחוב יורק התקשרו לכוחות הביטחון וההצלה, שפינו את הגבר לבית חולים סמוך, שם הוא מת מפצעיו. המשטרה לא פרסמה את זהותו, אך מסרה כי לאחרונה הוא עבר לגור במערכת המקלטים לחסרי הבית בעיר. 

"יש לו משפחה מאוד תומכת באזור, אז לא הייתי קורא לו בהכרח חסר בית, אולי רק לאחרונה בגלל מזל קשה", אמר הבלש טרי בראון במסיבת עיתונאים שערך ביום שלישי. 

כוחות משטרה שהגיעו לזירה וראיינו עדים לרצח, הצליחו לאתר את הנערות סמוך למקום כאשר הן נושאות עמן "מספר כלי נשק". מפאת גילן הצעיר ולפי חוק המשפט הפלילי של קנדה, הרשויות לא מסרו את שמן של הילדות. 

בראון אמר כי החוקרים מאמינים שהנערות, שמגיעות ממקומות שונים בעיר, הכירו ברשתות החברתיות, אך עדיין לא ברור מדוע הן החליטו להיפגש באותו הערב. עם זאת ייתכן והן יצאו בכוונה כדי לגרום לצרות. שעתיים לפני שרצחו את ההומלס, שמונה הנערות היו מעורבות בקטטה אחרת. 

(צילום: AP)

המשטרה מאמינה שהבנות לא הכירו את הקורבן בן ה-59, אבל לפי עדי ראייה ייתכן שהן תקפו אותו כדי לגנוב לו את האלכוהול בזמן שהוא ישב עם חברה. 

אותה חברה, שלא הזדהתה בשמה, אמרה כי בן ה-59 "הגן עליה" לאחר שהבנות ניסו לגנוב את בקבוק האלכוהול. אז, הן החלו לכאורה להכות אותו באגרופים, ולבסוף "דקרו אותו בבטנו".

לשלוש מהבנות יש היסטוריה במשטרה, אך לחמש הנותרות לא הייתה כל אינטראקציה עם אכיפת החוק. בראו הוסיף כי הרשויות לא מסווגות אותן כ"כנופיה", אך הן נמצאות תחת הגדרה של קבוצה גדולה של אנשים שתוקפת יעד אחד. 

"אני במשטרה כבר כמעט 35 שנה, וחשבתי שראיתי הכל. מי שלא מזדעזע מלשמוע דבר כזה, אני אומר שהכל אפשרי בעולם הזה", אמר בראון. "שמונה נערות צעירות, ורובן מתחת לגיל 16. אם זה לא מדאיג ומזעזע את כולם, אז כולנו בצרות". 

גם ראש עיריית טורונטו, ג'ון טורי, אמר שהוא "מוטרד מאוד מהגיל הצעיר של הנאשמות, וממספר המעורבים ברצח הזה". 

YOU MIGHT ALSO LIKE