אחרי הזכייה בגביע - מסי מרסק את הרשת עם שיא הלייקים בכל הזמנים
הכדורגלן הארגנטינאי העלה תמונות מרגשות מגמר המונדיאל, שתוך פחות מ-48 שעות צברו יותר מ-58 מיליון לייקים ובכך הפוסט הפך לפופולרי ביותר בתולדות האינסטגרם

אחרי שארגנטינה זכתה בגביע העולם, ליונל מסי שבר שיא היסטורי עם התמונה המרגשת שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו - שצברה את הכי הרבה לייקים בהיסטוריה של הפלטפורמה.

לפי שעה, הפוסט של מסי עם 10 התמונות של הזכייה בגביע המונדיאל צבר 58 מיליון לייקים תוך פחות מ-48 שעות, ובכך שבר שיא כאשר עקף את כמות הלייקים של תמונת הביצה שהעלה כריס דוגפרי משנת 2019, לה יש 56.1 מיליון לייקים. 

"תודה רבה למשפחה שלי, לכל מי שתומך בי וגם לכל מי שהאמין בנו. אנחנו מוכיחים שוב שכארגנטינאים, כשאנחנו נלחמים ביחד ומאוחדים, אנחנו מסוגלים להשיג את מה שקבענו שנעשה. הכשרון שייך לקבוצה הזו, שהיא מעל האינדיבידואליות, וזה הכוח של כולנו נלחמים ביחד על אותו החלום", כתב מסי.

">

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

כמות הלייקים בפוסט של הכדורגלן הארגנטינאי עלה אף על הפוסט של כריסטיאנו רונאלדו מהחודש שעבר - הפרסומת שהשניים עשו ללואי ויטון לקראת פתיחת משחקי המונדיאל, ששברה גם היא את הרשת עם 41.9 מיליון לייקים. 

נוסף על כך, מסי חצה את 402 מיליון העוקבים. עם זאת, רונאלדו עוקף אותו בהרבה, עם 519 מיליון בני אדם שעוקבים אחריו. בחודש שעבר, הכדורגלן הפורטוגלי שבר היסטוריה כאשר הפך לאדם הראשון אי פעם שהגיע ל-500 מיליון עוקבים במדיה החברתית.

">

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Egg Gang � (@world_record_egg)

YOU MIGHT ALSO LIKE