דרמה במסצ'וסטס: גבר התבצר בביתו עם ילדיו הקטנים - אחרי שהסתער על תחנת משטרה עם מסור חשמלי
צוותי SWAT הכניעו את בן ה-35 אחוז הטירוף, שהעמיד את שני ילדיו בני 5 ומטה בסכנת חיים - זאת לאחר שפרץ לתחנת משטרה והסתער עם מסור המופעל בגז

גבר הגיע ביום ראשון לתחנת משטרה במסצ'וסטס והחל לתקוף במקום עם מסור חשמלי, ולאחר מכן ברח לביתו והתבצר במשך שעות עם שני ילדיו הקטנים. 

משטרת קוהאסט סיפרה כי האירוע התרחש ביום ראשון בסביבות השעה 2:30 אחר הצהריים, אז בריאן באקלי בן ה-35 הגיע עם רכבו הפרטי ונסע על המדשאה של התחנה עד שפגע בעץ. אז, הוא יצא מהטנדר שלנו והסתער על מפקדת המשטרה תוך כדי שימוש במסור חשמלי המופעל בגז. 

הוא החל "לפגוע בלובי של התחנה עם המסור" ו"קיצץ את דלת האבטחה, ואז ניסה להיכנס לאזור מוגבל" שבו ישב פקיד קבלה אזרחי, שלחץ על לחצן החירום ובכך הזעיק את השוטרים במהירות. 

"העובדת האזרחית הצליחה להתבצר להזעיק את השוטרים שסייעו לה", אמר מפקד משטרת קוהאסט, ביל קוויגלי. 

אחרי ההתפרעות של באקלי, בן ה-35 הצליח לברוח מתחנת המשטרה אל ביתו, עדיין עם המסור החשמלי בידו, ושם הוא התבצר עם ילדיו הקטנים - שניהם מתחת לגיל 5. 

כוחות משטרה רבים,כולל יחידת SWAT לניהול מצבי בני ערובה, הגיעו למקום ובמשך שעות ניסו לשכנע אותו לשחרר את ילדיו ולהיכנע למשטרה. 

"לאחר משא ומתן של שעות, הגבר הפך עוד יותר לא יציב עד נקודה בה כוחות SWAT ביקשו אישור לפרוץ לביתו, זאת בגלל הסכנה ההולכת וגוברת יותר ויותר לחיי הילדים", נמסר מהמשטרה. 

כוחות היחידה המיוחדת קיבלו את האישור, והם נאלצו להשתמש בטייזר כדי להכניע את בן ה-35 שהתנגד למעצר. בסצנה דרמטית ביותר, צוותי SWAT נשאו את הילדים הקטנים המפוחדים מאוד החוצה, והביאו אותם למקום מבטחים. 

באקלי, לו יש עבר פלילי, נלקח למעצר ולבדיקה רפואית בבית חולים באזור. הוא עומד בפני 12 אישומים פליליים, כולל סיכון ילדים ותקיפה באמצעות נשק מסוכן, שלוש עבירות של נזק לריכוש, התנגדות למעצר, נהיגה מסוכנת ועוד. 

YOU MIGHT ALSO LIKE