מרילנד: גרפיטי אנטישמי מטריד רוסס בכניסה לבית ספר
ימים בודדים לאחר שכל בית הספר השתתף בשיעור נגד אנטישמיות והעלייה המדאיגה לאחרונה, מילים קשות התגלו על שלט הכניסה של מוסד הלימודים. יום קודם לכן נמצא צלב קרס באזור סמוך

גרפיטי עם המילים "יהודים לא רצויים" רוסס בכניסה לבית ספר תיכון במרילנד, ימים ספורים לאחר שכל בית הספר השתתף בשיעור על אנטישמיות.

מחיקת הגרפיטי האנטישמי (צילום מתוך טוויטר)

המילים המצמררות רוססו ביום שבת על שלט מוסד הלימודים המוצב מחוץ לבית הספר התיכון וולט ויטמן בבת'סדה, אזור הסמוך לוושינגטון הבירה. 

מפקד משטרת מונטגומרי, מרקוס ג'ונס, אמר כי צוותים הגיבו לקריאה קצת לאחר השעה 8:00 בבוקר ומיד פתחו בחקירה, שמבצעת בתיאום עם הליגה נגד השמצה. 

"מעשי שנאה וקנאות הולכים וגוברים ברחבי המדינה ובמחוז מונטגומרי. בשל כך, השוטרים מגבירים באופן פעיל את הסיורים כדי לכלול מרכזים קהילתיים, בתי ספר ומקומות תפילה ברחבי המחוז", כתב מרקוס בהצהרה כתובה שפרסם, שם הוסיף כי הבלשים מחפשים אחר חשוד פוטנציאלי, אך עדיין לא נעצר איש.

מנהל בית הספר, רוברט דוד, שלח מכתב להורים וצוות בית הספר, וביקש מכל מי שיש לו מידע על התקרית ונסיבותיה - להתייצב ולספר לגורמים הרלוונטים. אז, הוא הוסיף: "ההתנהגות הזו מתועבת, פוגעת מאוד, ואנו לא נסבול אותה בתיכון וולט ויטמן".

דוד סיפר כי ביום רביעי האחרון בית הספר קיים "שיעור על התמודדות עם אנטישמיות", והבטיח כי המנהלים והמורים ישתמשו בתקרית של יום שבת כהזדמנות להמשיך בחינוך סביב הנושא. 

"למרות שאנו מוטרדים ומאוכזבים מאוד ממה שהתרחש, זה לא ירתיע אותנו מהמשימה הקולקטיבית שלנו לשים קץ לאנטישמיות ולחוסר הסבלנות, ולבנות קהילה בטוחה ומכילה שבה כל התלמידים יכולים לשגשג", הוסיף.

הנציג הדמוקרטי ג'יימי רסקין, המייצג את המחוז, כתב בפוסט שצייץ בטוויטר כי הוא "חולה ונחרד" מהוונדליזם האנטישמי שהתגלה. "אני שולח אהבה וסולידריות לסטודנטים, למשפחות, לסגל וצוות ויטמן. שנאה לא תנצח אותנו".

נשיא מועצת המחוז, אוון גלאס, אמר כי המשטרה המקומית חוקרת מקרה נוסף של כתובות נאצה אנטישמיות שהתגלו יום קודם לכן, כארבעה מיילים מבית הספר, אז רוסס צלב קרס בקניון מונטגומרי. 

לפני קצת יותר מחודש, רוסס "אין רחמים ליהודים" לצד שלוש דמויות תלויות בחבל וצלב קרס, בשביל באותו האזור.

YOU MIGHT ALSO LIKE