אחרי 35 שנה: בת 76 מפנסילבניה מואשמת כי היא זו שרצחה את בעלה
ג'ודית אן ג'רוויס טענה בלילה של אוגוסט 1987 כי הדם על הבגדים שלה הם בגלל שאווז נשך אותה, אך בזכות טכנולוגייה חדשה החוקרים הצליחו להתאים את ה-DNA לזה של בעלה, שנמצא ירוי בראשו

בשנת 1987, קארל ג'רוויס נורה למוות עם כדור שפגע בחלק האחורי של ראשו. 35 שנים לאחר מכן, אשתו ג'ודית אן ג'רוויס, היום בת 76, נעצרה באשמת רצח.

לפי המסמכים שפרסמה משטרת פנסילבניה, האירוע התרחש בשעות הערב המאוחרות ב-19 באוגוסט 1987, אז בסביבות חצות ג'ודית התקשרה למשטרה וסיפרה על סכסוך קשה עם בעלה, וטענה שהוא זורק ושובר חפצים. 

כאשר השוטרים הגיעו לזירה, ג'ודית פגשה אותם בחוץ ואמרה להם שאחרי השיחה עם המוקד היא יצאה מהבית - ולא חזרה עד עכשיו. 

מאוחר יותר, גופתו העירומה של קארל נמצאה בחדר השינה של ביתם, עם שני פצעי ירי בראשו, כאשר על המיטה נמצא אקדח בקוטר 22 מ"מ עם קנה בגודל של 6 אינץ'. תוצאות הנתיחה שלאחר המוות העלו כי קארל נורה מטווח קצר מאוד עם אקדח קליבר, ושללו אפשרות להתאבדות שכן הוא לא יכול היה לירות בעצמו באותו האופן.

עד עכשיו, ג'ודית טוענת שכתמי הדם שנמצאו על הפיג'מה שלה באותו הערב, הגיעו בעקבות נשיכה של אווז, וטענה שהיא "מעולם לא נגעה" בבעלה וכי "לא היה לה מושג" היכן הוא היה כאשר כוחות המשטרה הגיעו באותו הלילה אל ביתם. 

אבל באוקטובר 2020, יותר משלושה עשורים לאחר מותו של קארל, החוקרים השתמשו בטכנולוגייה חדשה וניתחו את ה-DNA שנמצא על הפיג'מה, שנשמרה כראיה, והצליחו להתאים אותו לשיער של קארל. 

על פי הרשויות, באותו לילה אכן הייתה מריבה קשה בין בני הזוג, במהלכה קארל השליך לעבר ג'ודית קנקן קפה - אך מעולם לא פגע בה. בינואר 2021 ג'ודית שוב נחקרה על ידי המשטרה, שם אמרה שהיא לא ירתה בבעלה - אפילו לא מתוך הגנה עצמית - והכחישה כי ידעה שהוא מת כאשר השוטרים הגיעו אל הבית.

כיום בת 76, ג'ודית נעצרה במחוז לנקסטר ומוחזקת כעת בכלא ללא אפשרות לשחרור בערבות. בעוד כשבוע היא תגיע לדיון בפני שופט שיקבע את המשך הצעדים נגדה. התביעה טוענת כי היא תבקש עונש מוות.

YOU MIGHT ALSO LIKE