מצמרר לראות: מורה בביה"ס לילדים חירשים תופסת ילדה בת 9 - ומשליכה אותה לרצפה
האמא של הילדה צילמה את התיעוד ופרסמה אותו ברשתות החברתיות, וסיפרה כיצד הנהלת בית הספר הציג בפניה את התקרית "כאילו זה לא כל כך רציני. הייתי חסרת מילים"

מורה בבית ספר לילדים חירשים באוהיו, הוצאה לחופשה לאחר שתועדה והואשמה שזרקה אל הקרקע ילדה בת תשע. 

התקרית המרגיזה התרחשה ב-6 בדצמבר בבית הספר לחרשים סיינט ריטה באונדייל. "לא משנה באיזו דרך אתה צופה בזה, זה מאוד ברור שמדובר במעשה זדוני. זה לא היה מקרי", אמרה אלקסיס וולס, אמה של הילדה שהושלכה. 

בסרטון של מצלמות האבטחה של מוסד הלימודים, שהאמא צילמה עם הטלפון הנייד שלה ולאחר מכן פרסמה ברשתות החברתיות, ניתן לראות את הילדה הקטנה עומדת מחוץ לכיתת הלימוד, כאשר המורה, קת'י גירארד, מנסה לתפוס לה את היד ולקחת אותה בכוח.

בת התשע התחמקה ממנה, אז המורה פשוט תפסה והרימה אותה, הלכה איתה עד קצה המסדרון - ושם השליכה אותה על הרצפה. היא הפנתה את הגב והחלה ללכת בחזרה. 

אם לא די בכך, ניתן לראות בסרטון שני אנשי צוות, גבר ואישה, שצופים במתרחש ועומדים ליד הילדה השרועה על הקרקע - ולא עושים דבר. 

לחצו כאן כדי לצפות בסרטונים שפרסמה האמא 

לצד התיעוד שפרסמה, האמא כתבה בפייסבוק שלה: "אז זה קרה בבית הספר של הבת שלי… זאת המורה שכנראה התעצבנה עליה וחשבה שזה מקובל. אז כדי לשפר את המצב, לא קיבלתי הודעה עד למחרת האירוע, וזה הוצג בפניי כאילו זה לא כל כך רציני. אז הלכתי לצפות בסרטון הזה היום, והייתי חסרת מילים".

וולס המשיכה וסיפרה כיצד מנהלי בית הספר הסבירו שהמורה בחופשה מנהלית, "אבל הייתי צריכה להגיע לשם כדי לראות שהמורה עדיין בכיתה".

"מה אתם חושבים על זה? מה הייתם עושים אם זה היה הילד שלכם? שימו לב, שהבת שלי חירשת וילדה עם מוגבלות, שלומדת בבית  ספר לחירשים שמתמחה בילדים בעלי מוגבלויות".

המורה 'קת'י גירארד 

בראיון לחדשות, וולס חיזקה את התחושות שלה: "כאשר ראיתי לראשונה את הסרטון, כעסתי כל כך שהייתי צריכה לקחת רגע לעצמי. הייתי לחלוטין חסרת מילים", אמרה, והוסיפה כיצד בתה תיארה לה את שאירע: "היא לא מדברת, אז הדבר הראשון שהיא עשתה היה להדגים לי מה קרה עם המורה שלה".

"היא כל הזמן חזרה על, 'המורה שלי זרקה אותי, המורה שלי זרקה אותי. היא כעסה, היא זרקה אותה'". 

האירוע נחקר והמפקח של בית הספר אמר שהמורה הוצאה לחופשה. בינתיים, לא ברור מה הוביל לאירוע, והאמא טוענת שבית הספר לא שיתף אותה בדבר. 

YOU MIGHT ALSO LIKE