אישה ילדה תינוק במהלך טיסה - למרות שלא ידעה שהיא בהריון
תמרה, שטסה מאקוודור לספרד, חוותה כאבי בטן חזקים והלכה לשירותים - ופתאום החלה ללדת. היא קראה לבנה התינוק מקסימיליאנו, על שם אחד הנוסעים שתמך בה

במהלך טיסה בין אקוודור לספרד, אחת הנוסעות הלכה לשירותים בעודה עם כאבי בטן - ולפתע החלה ללדת, על אף שבכלל לא ידעה שהיא בהריון. 

האמא הטרייה, תמרה, הייתה על טיסה של KLM מגיאאקיל, אקוודור, אל ספרד, עם עצירת ביניים באמסטרדם. וכמה שעות לפני הנחיתה בהולנד, "כאבה לה הבטן והיא החליטה ללכת לשירותים. להפתעתה הגדולה, לאחר שני צירים, פתאום היה לה תינוק בידיים", נמסר מבית החולים שטיפל בה.

"תמרה לא ידעה שהיא בהריון, והיא די נדהמה ממה שקרה". 

דובר חברת התעופה אמר כי שני רופאים ואחות אוסטרלית שהיו על הטיסה, עזרו לתמרה לאחר הלידה הבלתי צפוי, "ועל כך אנחנו אסירי תודה", נמסר. תמרה אף קראה לתינוק מקסימיליאנו, על שם אחד הנוסעים שהיו לצידה כדי לוודא שהיא בטוחה. 

ברגע שהמטוס נחת בנמל התעופה סכיפהול בשעה 12:55 בצהרי יום חמישי, התמרה ובנה מקסימיליאנו נלקחו באמבולנס לבית חולים. "למרבה המזל, השניים היו בריאים", נמסר.

תמרה, כאמור, הייתה אמורה לתפוס טיסת המשך למדריד - אך התוכניות השתבשו. "הצוות במחלקת הלידה עשה הכל כדי ששניהם יקבלו טיפול נאות, ואז הם ימשיכו למדריד. אנו מאחלים להם בהצלחה!", נמסר מבית החולים.

YOU MIGHT ALSO LIKE