מרילנד: גופת אישה בהריון מתקדם נמצאה בארון של גבר - שנחקר בתיק רצח אחר
טורי מור בן ה-31 נעצר בחשד שירה למוות בעובד בתחנת דלק, ובזמן שהיה בחקירה, המשטרה ערכה חיפוש בביתו ומצאה בארון גופת אישה בשלבי ריקבון מתקדמים

גופה בשלבי ריקבון מתקדמים של אישה שהייתה בחודש השמיני להריונה, נמצאה בתוך ארון של גבר שנמצא כעת בחקירה בחשד לרצח של עובד בתחנת דלק במרילנד.

משטרת מחוז מונטגומרי גילתה ביום שישי את שרידי הגופה בביתו של טורי מור בן ה-31, שחשוד כי ירה למוות באיילוו וונדימו בן ה-61 בחנות הנוחות Dash-In בתחנת הדלק Shell, מוקדם יותר באותו היום.

הרשויות מסרו בזמן ששילם עבור כמה פריטים, מור החל להתווכח עם וונדימו במה שהפך לקטטה פיזית, שבמהלכה בן ה-31 הוציא כלי נשק וירה למוות בבן ה-61. 

החוקרים החלו לעקוב אחר מצלמות האבטחה באזור, וזיהו את מור צועד מעבר לרחוב למתחם דירות - שם הוא מתגורר. כמה שעות לאחר מכן, צוותי משטרה רבים, בהם יחידת SWAT, הגיעו למבנה ופרצו לדירה של החשוד ועצרו אותו. אז, בחיפוש בביתו, הם מצאו את הגופה של האישה "בשלב מתקדם של ריקבון".

מור לא הכחיש את היכרותו עם האישה, וסיפר לחוקרים כי היא הייתה בחודש השמיני להריונה כאשר מתה.

"הוא סיפר לבלשים שהוא היה במערכת יחסים עם האישה, שהייתה בהריון, וכי היה סוג של ריב ביניהם לפני כחודש, מה שהוביל למותה של הקורבן", אמר בכיר במשטרת מונטגומרי, מרקוס ג'ונס, במסיבת עיתונאים. 

בעוד שמור מואשם בינתיים ברצח בכוונת תחילה והחזקת נשק חם ביחס למותו של וונדימו בן ה-61, המשטרה ממשיכה לחקור את מותה של האישה, שעדיין לא זוהתה, על ידי נתיחת הגופה וקביעת סיבת המוות.

YOU MIGHT ALSO LIKE