שליח פדקס שרצח את בת ה-7 הודה כיצד חנק אותה והשליך את גופתה לנהר
טאנר הורנר בן ה-31 סיפר לחוקרים למה החליט להרוג בכזו אכזריות את אתנה סטרנד הקטנה, בזמן שהביא לביתה את מתנת חג המולד שהוריה הזמינו עבורה

נהג של חברת השליחויות פדקס, טאנר הורנר, החשוד כי רצח אתנה סטרנד בת ה-7, סיפר לחוקרי המשטרה כי הוא חנק את הילדה מחשש שהיא תספר לאביה שהוא היכה אותה עם המשלוח. 

על פי צו המעצר שהודלף, הורנר הודה כי ב-30 בנובמבר הוא פגע בטעות עם הטנדר שלו באתנה, שלא נפצעה קשה. ימים לאחר מכן הוא נכנס לפאניקה כאשר ראה אותה שוב, ומהפחד מהתוצאות הוא החליט להרוג אותה.

הוא סיפר למשטרה כי הוא תפס אותה והשליך אותה אל תוך הרכב, שם ניסה ללא הצלחה לשבור את צווארה - ולכן החליט לחנוק אותה למוות עם ידיו. לאחר שווידא שהיא כבר לא בחיים, הוא זרק את הגופה שלה אל תוך המים בנהר הטריניטי ליד בויד, כ-16 קילומטרים רחוק מביתה.

מצלמת אבטחה שבתוך הרכב של פדקס תיעד את הרצח המחריד, ומראה את הרנר מדבר עם אתנה ובסופו של דבר הורג אותה בידיו החשופות. 

משלא חזרה הביתה, האמא החורגת של אתנה דיווחה על היעדרותה. המשטרה פתחה בחקירה וגילתה שהורנר העביר חבילה לבית שלה זמן קצר לפני שנעלמה, משלוח שכלל את מתנת חג המולד של אתנה - סט בובות ברבי. 

יומיים לאחר הרצח, השליח בן ה-31 הודה והוביל את הכוחות אל המקום אליו זרק את גופת הילדה בת ה-7. 

האמא החורגת, מאיתלין גנדי, אמרה לעיתונאים: "ההזדמנות לגדול ולהיות כל מה שהיא רוצה להיות נשדדה מאתנה. והמתנה הזו שהוזמנה עבורה מתוך תמימות ואהבה, היא כזו שהיא לעולם לא תקבל". 

"גנבו לי את האפשרות לראות אותה גדלה, זאת על ידי גבר שכולם היו אמורים לסמוך עליו ולעשות רק משימה אחת פשוטה: להעביר את מתנת חג המולד ולעזוב", הוסיפה. 

שריף מחוז ווייז, ליין אקין, אמר ביום רביעי לכתבים כי הוא יבקש מהתובע המחוזי עונש מוות עבור הורנר, שהואשם ברצח וחטיפה בנסיבות מחמירות, והוא מוחזקת בערבות של 1.5 מיליון דולר. 

YOU MIGHT ALSO LIKE