מרגש: אוהד מהמונדיאל שהוטרד בגלל החיוך שלו - קיבל שיניים חדשות בחינם
אחרי שמוחמד אל שרעפי התראיין לרשת קטארית לקראת הטורניר, הוא ספג בריונות מגעילה ברשת בגלל השיניים שלו. אבל רופא שיניים ירדני מפורסם לא נשאר אדיש - והזמין אותו לטיפול ללא עלות

מרוקו הפתיעה ובענק כאשר ניצחה את ספרד בקרב הפנדלים בתום המשחק, ונתנה למעריצים שלה סיבות רבות לחייך במונדיאל הזה. אך בין לבין, יש סיפור עצוב עם סוף מרגש. 

מוחמד אל שרעפי התראיין בתחילת המודניאל לרשת קטארית, אלא שבגלל השיניים הלא ישרות שלו הוא הוטרד באכזריות על ידי אנשים שידם קלה על המקלדת. 

לשמחתו של אל שרעפי, ישנם אנשים טובים בעולם. ד"ר שאדי אל שייח', רופא מירדן, ביקש עזרה ממיליון העוקבים שלו ברשתות החברתיות לאתר את אותו הגבר שעבר בריונות ברשת, והבטיח לו טיפול שיניים בחינם.

"החלטתי לעזור לו ברגע שראיתי את התמונה שלו", אמר ד"ר אל שייח'. "לא אהבתי איך אנשים הציקו לו בגלל השיניים שלו. אז, פגשתי אותו בקטאר והצעתי לו טיפול חינם בקליניקה שלי בדובאי".

וכך, בסוף השבוע האחרון אל שרעפי נסע עם בנו לדובאי, כאשר כל הוצאות הנסיעה שולמו עבורו - והתוצאות מרשימות, כאשר ד"ר אל שייח' הבטיח להמשיך לטפל בו בחינם בשישה החודשים הקרובים.

"הוא סבל מבעיות עצם בלסת העליונה, מה שגרם להרס של רקמות העצם. זה מקשה על השתלת שיניים חדשות, ולכן הטיפול שלו בן שישה החודשים ידרוש השתלת עצם".

לבסוף, רופא השיניים פרסם סרטון באינסטגרם בו נראה האוהד המרוקאי עם השיניים החדשות שלו, וכתב: "לבריונים - זו היא רק ההתחלה". 

YOU MIGHT ALSO LIKE