"הילד שבקופסה": המשטרה עלתה על זהותו של בן ה-4 שנרצח לפני 66 שנים
בשנת 1957 נמצאה קופסה ביער בפילדלפיה, ובתוכה גופה של ילד קטן עם תת תזונה, שהוכה באכזריות למוות. אחרי שישה עשורים, הוא סוף סוף קיבל שם - ג'וזף אוגוסט זרלי

אחרי שישה עשורים שעל המצבה היה כתוב "הילד האלמוני של אמריקה" - משטרת פילדלפיה פרסמה כי היא עלתה על זהותו של בן ה-4 שנמצא בתוך קופסה ביער, בתיק הרצח העתיק ביותר של המדינה. 

במסיבת עיתונאים, המשטרה הודיעה כי ג'וזף אוגוסט זרלי הוא הילד בן ה-4 שנמצא בתוך קופסה, עירום וחבול קשה מאוד, ב-25 בפברואר 1957 באזור מיוער בשכונת פוקס צ'ייס בפילדלפיה. 

הגופה הקטנה נעטפה בשמיכה והונחה בתוך ארגז גדול של כסאות של JCPenney, כאשר הוא סובל מתת תזונה קשה מאוד וכאמור לאחר שהוא הוכה למוות. 

"כאשר אנשים חושבים על הילד בקופסה, הם מרגישים עצב עמוק, ולא רק בגלל שהילד נרצח - אל בגלל שנלקחה ממנו כל זהות ותביעה חוקית לבעלות על קיומו", אמרה מפקדת המשטרה דניאלה אאוטלאו. 

"היום אנחנו סוגרים רק פרק אחד בסיפורו של הילד הקטן הזה, תוך פתיחת פרק חדש. זו עדיין חקירת רצח פעילה, ואנחנו עדיין זקוקים לעזרת הציבור בהשלמת סיפור חייו של הילד הזה". 

המשטרה אמרה כי היא מקווה שפרסום שמו של ג'וזף הקטן תפתח את הדלת לפרטים חדשים בתיק שישלימו את הפיסות החסרות בסיפור, אך הזהירה גם שבגלל שעבר זמן כה רב, ייתכן ויהיה קשה להביא צדק לסיפור.

"זה הולך להיות קרב עבורנו, לקבוע באופן סופי מי גרם למותו של הילד הזה", אמר קצין יחידת הרצח, ג'ייסון סמית'. "אולי לא נצליח לעצור אף אחד. ייתכן שמעולם לא נזהה מי הרוצח. אבל אנחנו עושים כמיטב יכולתנו".

סמית' אמר כי יש למשטרה חשדות לגבי מי אולי רצח את ג'וזף בן ה-4, אבל הוא לא יכול לתת פרטים שכן החקירה עדיין פעילה. 

"אם הטכנולוגיה הקיימת הייתה זמינה לנו לפני 20 שנה, הסיפור היה אחר לגמרי - כי ברגע שאתה מזהה מי הילד, אתה מראיין בני משפחה. אך בנקודת הזמן הזו, הרבה מבני המשפחה מבוגרים מדי כדי לזכור כל תקרית שהתרחשה אז, ורבים מהם אינם בין החיים", אמר סמית', שציין כי שני הוריו של ג'וזף כבר מתו, אך יש לו עדיין אחים בחיים.

לאחר שזהותו פורסמה, המשטרה הדפיסה עלונים עם תמונתו של ג'וזף והדביקו אותם בכל רחבי העיר, בניסיון להשיג מידע מהציבור. 

החקירה כאמור נשמכה על פני שישה עשורים. בשנת 1998, המשטרה קיבלה אישור להוציא את גופתו של ג'וזף כדי לערוך בדיקת DNA, ופעם נוספת עשו זאת בשנת 2019. הפעם האחרונה נתנה למשטרה את התשובה. 

לאחר מכן, המשטרה קיבלה צו מבית המשפט לחפש תיעוד של ילדים שנולדו לאישה שחשבו שהיא אמו של ג'וזף, וכך מצאו את תעודת הלידה שלו - שבה נרשמה גם שם אביו.

עד כה, שרידיו של ג'וזף היו בבית הקברות אייבי היל עם מצבה עליה כתוב: "הילד האלמוני של אמריקה", אך בקרוב היא תשתנה ושמו יירשם על האבן. 

YOU MIGHT ALSO LIKE