החורף כבר כאן: כך תשמרו על חום שהטמפרטורות צונחות
הקור הולך ומתגבר, הטמפרטורות יורדות, וזה בדיוק הזמן להיערך למזג האוויר החורפי. הנה מספר עצות יעילות ופשוטות שיעזרו לכם לשמור על חום בעונה הקרה ועל הבית חמים ונעים בסוף השבוע הקרוב, ובכלל

החורף כבר לגמרי כאן, ונראה שזה בלתי אפשרי להתחמק מהקור. ובכל זאת, יש כמה עצות נהדרות שיכולות לעזור לכם לשמור על חום הגוף גם כאשר הטמפרטורות צונחות, ועל הבית שלכם נעים וחמים. הנה רשימה קצרה של טיפים שכדאי להכיר.

התלבשו טוב

טיפ שנראה מובן מאליו, אך יישומו מורכב יותר מכפי שנראה לכם. ראשית, התחילו עם שכבה תחתונה צמודה לגוף, מעליה לבשו בגד מחומר ששומר על חום ובמידה ואתם מתכוונים לשהות בחוץ לבשו מעיל מחומר דוחה מים, שימנע מהבגדים להירטב ומכם להתקרר. בנוסף, כדאי לדעת כי  מעיל שאינו צמוד ויש מרווח בינו ובין הגוף יוצר שכבת מגן נוספת של אוויר חם ששומרת עליכם.

לבסוף, אל תשכחו מכפות הידיים. אצבעות הידיים ובהונות הרגליים הן בדרך כלל הקורבנות הראשונים של הקור. שמרו על חום גם באיברים אלה באמצעות גרביים חמים, נעליים או מגפיים אטומים למים, כפפות וכדומה.  

הכינו לעצמכם משהו חם לשתות 

זה יכול להיות תה, כוס שוק מפנק, מרק, קפה, סיידר או כל דבר אחר. האפשרויות רבות אך המטרה זהה: לחמם את הגוף מבפנים. שתיית משקה חם מסייעת להעלות את חום הגוף הפנימי. זה יכול להיות יעיל במיוחד במקרה שהייתם בחוץ ואתם רוצים להתחמם מהר.

מקלחת חמה

אם יצאתם החוצה והתלבשתם לא מספיק טוב ואתם מתקשים להתחמם לאחר שכבר חזרתם הביתה, דרך קלה ומהירה להעלות את חום הגוף היא להכנס למקלחת או לעשות אמבטיה חמה. רק אל תשכחו להתעטף היטב בבגדים חמים לאחר מכן, כדי שלא תאבדו את החום שהחזרתם לעצמכם.

ולבסוף, פשוט הישארו בבית

במזג אוויר קר וסוער עדיף לצמצם את השהות בחוץ. זה נכון במיוחד לאוכלוסיות רגישות כמו קשישים, ילדים קטנים,תינוקות וחולים, אך השתדלו ליישם זאת גם אם אינכם נמנים על קבוצות הסיכון. כדאי לזכור שהרבה יותר קל לשמור על חום גוף מאשר לנסות ולהעלות אותו לאחר שכבר מגיעים למצב של קור קיצוני.

YOU MIGHT ALSO LIKE