הנסיך הארי בטיזר לכבוד הדוקו החדש: ״אף אחד לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים״
נראה כי העולם כולו מחכה לתוכנית הדוקו ריאליטי החדשה של הזוג המלכותי, הארי ומייגן מרקל. לאחרונה החליט הארי להתייחס לראשונה לעליית הסדרה אשר צפויה לקרות בשמיני בדצמבר ואמר כי ניסה לעשות הכל בשביל להגן על משפחתו

הדוקו ריאליטי של הנסיך הארי ומייגן מרקל צפוי לעלות לאוויר ממש בעוד מספר ימים ונראה כי העולם כולו בציפייה גדולה. כעת, לקראת האירוע החשוב, התייחס הנסיך הארי בפעם הראשונה לתוכנית שעתידה לצאת ואמר: ״אף אחד לא באמת יודע מה מתרחש מאחורי הדלת. מאחורי הקלעים״.

עוד הוסיף ואמר הארי כי הוא ניסה לעשות הכל בשביל להגן על משפחתו. כזכור, בספטמבר 2020, תשעה חודשים בלבד לאחר שעזבו את בית המלוכה ועברו לארצות הברית, חתמו הארי ומייגן על חוזה שמן במיוחד בשווי של 100 מיליון דולר עם ענקית הסטרימינג ״נטפליקס״, כאשר המטרה, לדבריהם, הייתה להעניק לקהל הצופים השראה.

״ההתמקדות שלנו תהיה ביצירה עצמה ובתוכן שמעניק לקהל הצופים השראה ותקווה. כהורים אנו מאמינים שזה חשוב״, אמרו בזמנו.  מנהל התוכן של נטפליקס מסר כי הוא גאה בזוג המלכותי אשר בחר בהם כבית היצרתי שלהם. ״אנו מתרגשים לספר את סיפורם של הארי ומייגן ובכך להגביר את ההבנה בקרב קהל הצופים״, הוסיף.

כזכור, הזוג המלכותי ניסה לאחר את מועד עליית התוכנית, זאת בעקבות מותה של המלכה אליזבת, אך השניים קיבלו סירוב מנומס מענקית הסטרימינג, והתאריך המקורי, השמיני בדצמבר, נשאר כפי שהוא. 

YOU MIGHT ALSO LIKE