תזכורת לגאוניות החד פעמית של אחד הסופרים המצליחים של התקופה: הספר החדש של סטיבן קינג
״בילי סאמרס״, ספרו החדש של קינג הוא אמנם לא מספריו הגדולים והמוצלחים ביותר, ובכל זאת, הוא מצליח לסחוף את הקורא כבר מהשורות הראשונות, ולהזכיר לכולנו כי מדובר על סופר חכם, חד פעמי, אשר יודע מה הוא עושה

ספריו של סטיבן קינג ידועים בתור יצירות מלאות דמיון, מעוררות השראה, ומיוחדות במינן. אפשר לומר כי בדיוק כזה הוא ספרו החדש. אם אתם נמנים עם מעריציו של הסופר הותיק והמוערך, אתם בהחלט לא רוצים לפספס את הקריאה הזו. אז מה בדיוק מחכה לכם?

במרכז העלילה עומד בילי סאמרס, רוצח שכיר שעומד בפני הג'וב האחרון שלו. הוא אמור להרוג רוצח כלשהו, לשם כך הוא עובר לעיירה אפרורית ומנומנמת לכמה שבועות, תחת סיפור כיסוי - הוא סופר אלמוני שהגיע במטרה לנסות ולסיים את הרומן עליו הוא עובד. די מהר הקורא מבין כי סאמרס הוא לא הרוצח הטיפוסי. הוא חכם, מופנם, ואפילו די רגיש.

מפה לשם, סאמרס נכנס עמוד מדי לסיפור הכיסוי שלו, ומתחיל לכתוב ספר בעצמו אשר מבוסס על סיפור חייו האמיתי. אז הקורא נחשף בפעם הראשונה להיסטוריה האישית המורכבת של הגיבור, אשר היה חייל בעיראק. ואז מגיע השיבוש לו כולם חיכו, אל תוך חייו והעיירה המנומנת מגיעה דמות חדשה, אישה, כמובן. 

הדמות החדשה כמו מפיחה חיים חדשים בסאמרס ובספר כולו, וזו בהחלט נקודת השיא של הספר, שרק הולך ומשתפר מכאן. קינג מצליח לעשות כאן את מה שהוא עושה תמיד - לרקום דמויות עגולות, מעניינות, שמעוררות בקורא הזדהות, וכמובן לגלגל עלילה מרתקת קדימה, עד לסיום הבלתי נמנע. 

YOU MIGHT ALSO LIKE