הלנה בונהם מגנה על ג׳יי קיי רולינג: ״רודפים אותה, זה כמו ציד מכשפות״
השחקנית הוותיקה וכוכבת סדרת הסרטים ״הארי פוטר״ הגיעה לאחרונה לראיון אינטימי לכובד שער במגזין ״טיימס״ והביעה את דעתה בפעם הראשונה על תרבות הביטול ועל החרמתה של מחברת הספרים בעקבות דעותיה האישיות

לאחרונה הגיע השחקנית המוערכת הלנה בונהם לראיון אישי ואינטימי לכבוד מגזין טיימס, בו חשפה, ללא חשש, כי היא ״שונאת את תרבות הביטול״, ואף התייחסה בדבריה למשפט של ג׳וני דפ והמבר הרד, וכמובן גם למחברת ספרי הארי פוטר, ג׳יי קיי רולינג. ״אי אפשר להחרים גאון רק בגלל האופן שבו הוא מתבטא. אם כך יקרה, יהיו מיליוני אנשים מוחרמים. זה לא אפשרי״, אמרה.

עוד הוסיפה ואמרה כי לדעתה מתקיים מין ציד מכשפות וחוסר הכלה מצד החברה. ״אני לא חושבת שצריך לסלוח לכל אחד. למשל לקווין ספייסי כמובן שלא, אבל לג׳וני דפ, אני מאמינה שכן. הנה, הוא עושה את התהליך שלו עכשיו״, הסבירה בונהם. 

כידוע, מערכת היחסים בין בונהם לדפ קרובה במיוחד, כאשר השניים שיחקו יחד בסרטים רבים, ביניהם ״אליס בארץ הפלאות״, ״סוויני טוד״, ועוד. בנוסף, ג׳וני הינו הסנדק של שני ילדיה של בונהם עם בן זוגה לשעבר, הבמאי טים ברטון. בעבר אף כינתה השחקנית את אמבר כמי שרוכבת על הגל במטרה לזכות בפרסום דרך המשפט המתוקשר שהתרחש בין השניים.

ולסיכום, התייחסה בדבריה בנהם גם לסופרת ג׳יי קיי רולינג אשר התבטאה נגד הקהילה הגאה והטרנסג׳נדרית בפרט. ״אני חושבת שרודפים אותה. זה נלקח למקום קיצוני. היא אמרה את דעתה, צריך לכבד את המקום ממנו היא מגיעה ואת הכאב שלה. לא כולם חייבים להסכים עם כולם״, סיכמה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE