קניה ווסט שוב מעורר סערה: ״אני מחבב את היטלר, יש בו דברים חיוביים״
במהלך תוכנית בה התארח הראפר השנוי במחלוקת דיבר ווסט על ראש הממשלה הנכנס ביבי, ובהמשך שיבח את היטלר ואף האשים את היהודים בדיכוי חופש הביטוי. ״אני חושב שצריך להפסיק לשנוא את הנאצים״, אמר

קניה ווסט עושה זאת שוב ומצליח לעורר סערה לא קטנה ברחבי הרשת, זאת לאחר שהתארח בתוכנית של איש התקשורת הימני אלכס ג׳ונס. תוך זמן קצר עבר הראפר לדבר על נושאים נפיצים במיוחד, ביניהם השואה, היטלר, וביבי, ראש הממשלה הנכנס בישראל. כמובן שכל זה הצליח להרגיז את הגולשים.

״אני מאמין שלכל אדם יש ערך כלשהו בדברים שהוא עושה, במיוחד היטלר״, אמר ווסט. עוד הוסיף והסביר כי הוא מצליח לראות את הדברים הטובים שהיטלר עשה. ״יהודים דחופים פורנוגרפיה לכל מקום. היטלר לעומת זאת המציא כל מיני דברים מאוד חשובים״, המשיך.

כאשר נשאל על אילו המצאות מדובר ענה קניה: ״הוא המציא את הכבישים למשל, וגם את המיקרופון, שדרכו אני עושה מוזיקה״. לאחר המונולוג המפתיע והשנוי במחלוקת של הראפר, הודה המנחה כי הוא בניגוד אליו, לא אוהב נאצים. ״אני מחבב את היטלר, אנחנו צריכים להפסיק לשנוא נאצים״, ענה לו ווסט. כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה בה ווסט מתבטא באופן גזעני ואנטישמי, כאשר בחודשים האחרונים פרסם פוסטים רבים בנושא, מה שגרם לאינסטגרם וטוויטר לחסום אותו לזמן מה.

ואם כל הדרמה הזו לא מספיקה, לאחרונה כידוע מסמכי הגירושים של קניה ואם ילדיו, כוכבת הריאלטי קים קרדשיאן, נחתמו באופן רשמי, ותוך זמן קצר בלבד הצליחו לדלוף לרשת. לפי הדיווחים, קניה עתיד לשלם לקימי 200 אלף דולר בכל חודש, בנוסף להשתתפות בחמישים אחוזים בהוצאות הקשורות לחינוך ארבעת ילדיהם המשותפים. בהחלט לא התקופה המוצלחת ביותר עבור הראפר. 

YOU MIGHT ALSO LIKE