הניו יורק פוסט: "פוטין נפל במדרגות הקרמלין ועשה את צרכיו במכנסיו"
בריאותו הרופפת של פוטין היא מושא לחרושת שמועות מזה זמן מה, עתה דיווח של הניו יורק פוסט טוען כי הנשיא חווה תקרית מביכה במסגרתה נפל במדרגות ועשה את צרכיו במכנסיו בתוך הקרמלין

הניו יורק פוסט מדווח כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפל במורד המדרגות ועשה את צרכיו במכנסיו השבוע, זאת על רקע השערות גוברות כי בריאותו נתונה בהתדרדרות מתמשכת , כך דיווח ערוץ טלגרם אנטי-קרמלין רוסי עם קשרים לכאורה לצוות האבטחה שלו.

לפי הדיווח שזכה לכותרת הראשית באתר 'הפוסט' הבוקר, פוטין, בן ה-70, סבל מהנפילה במעונו הרשמי במוסקבה ביום רביעי בערב.

המקור לדברים הינו ערוץ הטלגרם "General SVR", המתיימר להיות מנוהל על ידי מרגל רוסי לשעבר ובו נכתב כי המנהיג הרוסי נפל לכאורה כחמש מדרגות לפני שנחת על עצם הזנב. למרות שהמאבטחים מיהרו מיד לחוש לעזרתו, השפעת הנפילה גרמה לפוטין "לעשות את צרכיו באופן בלתי רצוני" על רקע קיומו של "סרטן שפגע בבטן ובמעיו", לפי מקור המידע המצוטט על ידי הפוסט.

מדובר בתקרית הבריאותית האחרונה שמעוררת ספקולציות לגבי מצבו הרפואי של פוטין שלפי השמועות סובל מסרטן ומפרקינסון ברקע המלחמה המתמשכת עם אוקראינה.

"שלושה שומרי ראש עזרו לנשיא להגיע לספה הקרובה והזעיקו חובשים, שנמצאים בתפקיד במעון", נמסר מ-SVR. "שום דבר קריטי [אובחן], מצבו של הנשיא סמוך לשעות הלילה היה יציב, הוא התנייד בכוחות עצמו, כשכאבים באזור עצם הזנב בזמן הישיבה היו הדבר היחיד שהפריע לו".

הפוסט ציין כי נערכת חקירה מיוחדת כדי לקבוע את סיבת נפילתו של הנשיא.

על פי הדיווחים, המנהיג הרוסי המפורסם, נועל נעליים חסינות החלקה, והמדרגות במעונו הרשמי נחשבו בטוחות. נראה כי פוטין התנער מפציעתו, כאשר פחות מיממה לאחר מכן צולם בסיור במעבדה בעיר מוסקבה.

שמועות על מצוקותיו הבריאותיות לכאורה השתוללו מאז החלה המלחמה עם אוקראינה בפברואר. בכמה הזדמנויות, האיש החזק לשעבר של הק.ג.ב נראה חלש ולא יציב בפומבי.

בסוף אוקטובר, עיתונאי ה'קייב פוסט', ג'ייסון ג'יי סמארט, צייץ צילומי מסך של פוטין מברך חיילים במחנה אתחול באזור ריאזאן.

הצילום עורר השערות שלנשיא ישנם עקבות עירויי דם על ידיו.

כמה שבועות קודם לכן, גנרל רוסי לשעבר בערוץ SVR טען כי "האונקולוגיה של פוטין מתקדמת ולמרות טיפול הולם לאחרונה, הכאב לא תמיד מוקל לחלוטין".

הוא המשיך כי "יש להבין שהמצב העגום של בריאותו הפיזית והנפשית של הנשיא משפיע על קבלת החלטות מפתח".

"פוטין לא רוצה לשנות את ההיסטוריה, הוא רוצה לסיים אותה".

YOU MIGHT ALSO LIKE