'אימפריית ההונאה': פרשן מטבעות קריפטוגרפיים בכיר קורא לקריסת FTX הסוף של 'הונאת הכסף הקל של וול-סטריט והממשל'
"הכל חוזר בעצם לדה-רגולציה שהתרחשה לפני 40 שנה, שהובילה לפיננסיזציה ולחובות היתר, להרחקת הכלכלה. ועכשיו, ב-2022, מאז שהריבית עולה, זה סוף המיראז', הבועה פוצצה. ושערוריית FTX ושערוריית סם בנקמן-פריד הם הסעיפים האחרונים בבועה בת  40 שנה של כסף זול, ללא רגולציה ועם בנקאות עקומה"

העיתונאי הבכיר, מקס קייזר, המסקר מטבעות קריפטוגרפיים במשך למעלה מעשור התארח אצל מנחה פוקס ניוז, טאקר קרלסון, וטען כי קריסת בורסת הקריפו 'FTX' היא "סוף חזיון התעתועים של הכלכלה הממומנת". כידוע, FTX, בורסת המטבעות הקריפטוגרפיים, הגישה בקשה לפשיטת רגל ב-11 בנובמבר, ובכך עלתה למשקיעיה בהפסדים של כ-2 מיליארד דולר.  בינתיים, סם בנקמן-פריד, מנכ"ל הבורסה שהושבתה מאז, תכנן לתרום עד מיליארד דולרים למטרות דמוקרטיות לפני שהשווי הנקי שלו בסך 16 מיליארד דולר נמחק בעקבות התרסקות FTX.

"סם בנקמן-פריד, הוא המפתח לאימפריית ההונאה. הוא יצר אסימון כסף משלו בשם 'FTT' ללא שום פיקוח או קשר כלשהו בבסיס שנותן לו ערך. זו הונאת קריפטו שהתרחשה עם שוק בו יש הרבה אנשים שיוצרים את מטבעות ההונאה".

"את'ריום הוא עוד אחד, או קרדונו, או XRP כל אלה הם מטבעות שנוצרו", אמר קייזר, שאתר האינטרנט שלו מתאר אותו כ"תומך ביטקוין ותיק", לקרלסון בראיון לתכנית "טאקר קרלסון היום" שעלתה לשידור הבוקר (יום ו').

"ואז הם רושמים אותם בבורסה זה של זה, ואז הם קונים אותם אחד מהשני כדי ליצור מחיר ואז הם משתמשים במחיר המוגבר שהוא עכשיו ערך הבטחונות כדי לקנות משהו כמו שסם בנמן פריד עשה עם הנדל"ן באיי בהאמה. אז זו תוכנית פונזי".

קייזר ציין כי גארי גנסלר, שעמד בראש הרשות לניירות ערך, היה אולי מעורב בשערורייה.

על פי הדיווחים, גנסלר נפגש עם בנקמן-פריד במרץ כדי לדון בפלטפורמת מסחר קריפטו חדשה, על פי פוקס ביזנס.

"מרומז במשבר ובהונאה של סם בנקמן-פריד הוא לא אחר מאשר גארי גינסלר מה-SEC [הרשות לניירות ערך], שהיה צריך לקרוא את זה מזמן, אבל אנחנו מגלים שהוא בעצם מעורב ושיש מה שהייתי מכנה קנוניה", המשיך קייזר.

"והבעיה באמריקה היא שיש לך מדינה שנשלטת על ידי קלפטוקרטיה. כל מוסד באמריקה קשור לוול סטריט בצורה כלשהי".

"כולם ממומנים, כולם משתמשים בכסף זול, כולם עושים בטחונות צולבים זה בנכסים של זה, כולם משתמשים בכספם כדי לקנות נכסים אמיתיים, וכולם מערערים את הכלכלה בדרכים יסודיות שמובילות לאינפלציה, שמובילה לאבטלה שמובילה לכל מיני בעיות בתפקוד במשק ובמערכת הרפואית שלנו ובכל המוסדות", המשיך קייזר.

"הכל חוזר בעצם לדה-רגולציה שהתרחשה לפני 40 שנה, שהובילה לפיננסיזציה ולחובות היתר, להרחקת הכלכלה. ועכשיו, ב-2022, מאז שהריבית עולה, זה סוף המיראז', הבועה פוצצה. ושערוריית FTX ושערוריית סם בנקמן-פריד הם הסעיפים האחרונים בבועה בת  40 שנה של כסף זול, ללא רגולציה ועם בנקאות עקומה".

יו"ר הרשות לניירות ערך, גנסלר, לא הגיב מיד לבקשת תגובה מקרן Daily Caller News.

YOU MIGHT ALSO LIKE