צלב קרס בתוך מגן דוד: קניה ווסט פרסם את הלוגו שלו לנשיאות 2024 - ונחסם מטוויטר
שעות לאחר שהראפר שיבח את אדולף היטלר, הוא פרסם את האילוסטרציה המצמררת שגרמה למנכ"ל אילון מאסק לחסום אותו במהירות. "הלכת רחוק מדי"

פחות משבועיים לאחר שחשבונו נפתח, הראפר קניה ווסט הושעה שוב מטוויטר לאחר שצייץ תמונה של צלב קרס מעורבב עם מגן דוד - ואמר כי הסמל יהיה הלוגו שלו לקמפיין לנשיאות 2024. זאת שעות בודדות לאחר שהוא שיבח את אדולף היטלר. 

מנכ"ל טוויטר החדש אילון מאסק, שלאחר כניסתו לתפקיד חשבונו של ווסט נפתח - היה גם זה שהורה להשעות אותו. "ניסיתי כמיטב יכולתי. למרות זאת, הוא שוב הפר את הכלל שלנו נגד הסתה לאלימות. החשבון הזה השועה", כתב מאסק.

תמונת המגן דוד וצלב הקרס נמחקה במהירות מהרשת החברתית, ולאחר ההשעיה מטוויטר, ווסט החל לפרסם ברשת Truth Social שהקים הנשיא לשעבר דונלד טראמפ חילופי הודעות בינו לבין מאסק. הראפר שלח למנכ"ל טוויטר את תמונת המגן דוד וצלב הקרס, אז מאסק כתב לו: "הלכת רחוק מדי, זו לא אהבה". ווסט ענה לו: "מי אתה שתשפוט".

וזה לא הכל. רגע לפני שהושעה, ווסט - ששינה את שמו ל-Ye, צייץ תמונה לא מחמיאה של מאסק בלי חוצה על סיפון יאכטה עם ארי עמנואל, מנכ"ל Endeavor, וכתב: "בואו נזכור את זה תמיד כציוץ האחרון שלי".

מאסק הגיב לתמונה רק כדי להבהיר שווסט נחסם מהפלטפורמה בשל הפרת חוקי טוויטר, ולא בגלל התמונה. "רק להבהיר, שהחשבון שלו מושעה בגלל הסתה לאלימות, לא בגלל תמונה לא מחמיאה שלי", כתב המנכ"ל והוסיף: "למען האמת, מצאתי שהתמונות האלה הן מוטיבציה יעילה לרדת במשקל".

כאמור, לפני החסימה, ווסט התראיין אצל אלכס ג'וניס שם אמר: "אני חושב דברים טובים על היטלר… לכל בן אדם יש משהו בעל ערך שהביא לשולחן, במיוחד היטלר".

המראיין השיב: "הנאצים היו בריונים", והראפר אמר: "אבל הם עשו גם דברים טובים. אנחנו חייבים להפסיק להעלים את הנאצים כל הזמן… אני אוהב אנשים יהודים. אבל אני גם אוהב נאצים".

YOU MIGHT ALSO LIKE