רבל ווילסון יוצאת בליין אופנה חדש והמעריצים זועמים
הכוכבת והשחקנית שהורידה עשרות קילוגרמים ממשקל גופה השיקה לאחרונה ליין חדש בו היא מציגה בגדים במידות קטנות בלבד, מה שהצליח לעורר סערה גדולה ברחבי הרשת ואף זיכה אותה בביקורת חריפה ולא נעימה במיוחד

אה כי בחודשים האחרונים רבל ווילסון לא יורדת מהכותרות, כל פעם בעקבות סיבה אחרת. פעם אחת בעקבות משקל גופה אשר ירד לאחרונה באופן דרסטי, פעם נוספת בעקבות הזוגיות המפתיעה עם בת זוגה, וכעת מדובר על ליין הבגדים החדש שלה אשר מעורר סערה.

בהתחשב בעובדה כי השחקנית ממש עד לא מזמן לבשה מידות גדולות בעצמה, המעריצים והעוקבים של ווילסון לא העריכו את העובדה כי בליין החדש שלה יש אך ורק מידות קטנות. בנוסף לכך, הבגדים המוצעים לקהל הרחב יקרים במיוחד, ובכך לא באמת נגישים לכל אחד ואחת.

״מחירים בלתי אפשריים לטרנינג״, ״איפה המידות הגדולות?״, ״כנראה שלא אכפת לה או שהיא שכחה מה היא הייתה עד ממש לא מזמן״, הן רק חלק מהתגובות להן זכתה השחקנית. בנתיים ווילסון בחרה שלא להגיב לתלונות ולביקורת שחטפה. 

כזכור, רק לפני מספר חודשים היא בעצמה התלוננה כי תעשיית האופנה לא מנגישה בגדים עבור נשים במידות גדולות. ״אני רוצה שנשים במידות גדולות ירגישו בטוחות בעצמן ובמראה שלהן, שיוכלו להתלבש בסטייל״, אמרה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE