זוועה בטקסס: שליח בפד-אקס חשוד בחטיפה ורצח של ילדה בת 7
רשויות החוק בטקסס חיפשו אחר הילדה הנעדרת במשך קרוב ליומיים, עד שאמש נמצאה גופתה במרחק של כעשרים קילומטר מהבית שממנו נעלמה ■ זמן קצר לאחר מכן נודע על מעצרו של שליח ששהה באזור בעת החטיפה

נהג שעבד בשירות המשלוחים של פד-אקס נעצר אתמול (שישי) בחשד לחטיפה ורצח של ילדה בת 7 שנעלמה מביתה בטקסס מוקדם יותר השבוע.

את'ינה סטרנד בת ה-7, על רקע הזירה שבה נמצאה גופתה

ביום רביעי האחרון רשויות החוק במחוז וייז - צפון-מערבית לדאלאס - פתחו בחיפושים נרחבים אחר את'ינה סטרנד, שנעלמה מביתה בעיר פרדייז. מאות מתנדבים הצטרפו לחיפושים, אך במשך יומיים לא נמצאו ממצאים.

אתמול, גופתה של הילדה נמצאה בעיר בויד, כעשרים קילומטר מהמקום שממנו נחטפה. שריף המחוז כינס אמש מסיבת עיתונאים שבה הודיע על מעצרו של טאנר הורנר בן ה-31, שליח בפד-אקס.

"החשוד הודאה במיוחס לו", הסביר השריף ליין אקין והוסיף כי הורנר מואשם ברצח מדרגה ראשונה וחטיפה בנסיבות מחמירות.

טאנר הורנר בן ה-31, שליח בפד-אקס שנעצר בחשד לרצח

לדבריו של השריף, הילדה חזרה מבית הספר ביום שעות הצהריים המאוחרות של יום רביעי: "בסביבות השעה 6:40, אמא החורגת של הילדה דיווחה עליה כנעדרת", הסביר.

זמן קצר קודם לכן, הורנר שהה באזור הבית במסגרת עבודתו: "אין לנו מניע כלשהו כרגע ואנחנו גם לא יודעים לומר מה הוביל למותה של הילדה, אבל אנחנו סבורים שהיא לא הייתה בחיים כשעה לאחר החטיפה".

בינתיים, הורנר נעצר וצפוי להישאר בכלא עד תום ההליכים.

"אין לנו מילים לתאר את ההלם והעצב שעולים בעקבות הטרגדיה הקשה הזו", מסרה בפד-אקס והוסיפו כי "שאלות נוספות יש להפנות לרשויות החוק שעדיין חוקרות את הפרשה".

YOU MIGHT ALSO LIKE