אמהות הצעירים האמריקאים שמתו בדירה ששכרו במקסיקו - תובעות את Airbnb
בעודן מתאבלות על ילדיהן שמתו בעקבות דליפה של פחמן דו חמצני, האמהות של שלושת הצעירים תובעות את פלטפורמת התיווך כאשר הן דורשות שתקרית כזו לא תקרה יותר לעולם

המשפחות האבלות של שלושת האמריקאים שמתו בדירת Airbnb ששכרו במקסיקו סיטי, ככל הנראה מהרעלת פחמן חד חמצני, מתכננות לתבוע את חברת השכרת הדירות.

כזכור, קנדאס פלורנס וג'ורדן מרשל, שניהם בני 28, וקורטז הול בן ה-33, נמצאו מתים בתוך יחידת הדיור בה נפשו, בזמן שנסעו למקסיקו כדי לחגוג את חג 'יום המתים' בסוף אוקטובר. 

בראיון לחדשות NBC שנערך ביום רביעי, האמהות של שלושת הקורבנות דיברו לראשונה בפומבי מאז מות ילדיהן, וטענו ש-Airbnb צריכה לדרוש הצבת גלאי פחמן דו חמצני בכל הנכסים המושכרים בפלטפורמה.

"אני לא יכולה לקלוט בראשי למה הבת שלי לא כאן היום", אמרה פריידס פלורנס, אמה של קנדאס. "אין תירוץ, פשוט אין תרוץ, זה עולה 30 דולר. אם הייתי יודעת, הייתי קונה את זה בשבילה".

תוצאות הנתיחה שלאחר המוות שהנערכה במקסיקו, אישרו כי השלושה אכן מתו מהגז הקטלני. עורך הדין של האמהות, אל. כריסט סטיוארט, אמר שהדליפה נגרמה כתוצאה ממחמם מים שבור.

התביעה, שטרם הוגשה, דורשת מחברת תיווך הדירות לטווח קצר לחייב את בעלי הנכסים להתקין גלאי לפחמן חד חמצני, כאשר עורך הדין סטיוארט אמר כי ענקית השכרה נתבעה בעבר על אותה סוגיה. 

לדבריו של סטיארט, Airbnb כבר מסדירה הגבלות על רובים ומסיבות, ולכן הוספת גלאים כאלה היא פשוטה. לדעתו, החברה לא דורשת הצבת גלאים כאלה כי זה יאלץ אותם לבטל כמה רישומים מהאתר, ובכך לצמצם את הרווחים. 

"זה תמיד קשור לכסף. הם מדברים רק כסף, וזו הסיבה שהתביעה הזו מגיעה", אמר. 

בהצהרה ל-NBC, הפלטפורמה להשכרה אמרה כי הנכס במקסיקו סיטי הושעה לאחר התקרית, וכי החברה בקשר עם שגרירות ארה"ב במקסיקו. 

"זו טרגדיה נוראה, והמחשבות שלנו עם המשפחות והאהובים בעודם מתאבלים על אובדן בלתי נתפס. העדיפות שלנו כרגע היא לתמוך באלו שנפגעו בזמן שהרשויות חוקרות את מה שקרה, ואנחנו מוכנים לסייע בחקירות שלהם ככל שנוכל", נמסר. 

החברה גם הדגישה כי היא כבר מציעה גלאי עשן ופחמן חד חמצני לכל המארחים הזכאים, וחילקה למעלה מ-200,000 כאלה. כעת, הם הוסיפו שהם מעודדים את כל המארחים לאשר שיש להם את שני הגלאים. 

אך עבור האמהות, זה לא מספיק: "לעולם לא נוכל להחזיר את התינוקות שלנו. ולכן אנחנו רוצות להבטיח שאף משפחה אחרת לא תצטרך להתמודד עם זה. הדרך שבה איבדנו את הילדים שלנו, היא הרסנית. את עוברת מאבל לזעם, כי זה היה יכול להימנע בכזו קלות", אמר ג'ניפר מרשל, אמו של ג'ורדן. 

YOU MIGHT ALSO LIKE