נתניהו מגיב לפגישה בין טראמפ למכחיש השואה: "הוא לא היה צריך לעשות את זה"
אחרי הסערה סביב ארוחת הערב בין הנשיא האמריקאי לשעבר ואיש הימין הקיצוני, ראש ממשלת ישראל הנכנס גינה את הפגישה - אך לא שכח את תרומתו הגדולה של טראמפ

ראש ממשלת ישראל הנכנס, בנימין נתניהו, התייחס ביום רביעי על הסערה סביב הפגישה בין דונלד טראמפ למכחיש השואה ניק פואנטס, ואמר כי היא הייתה "שגויה ולא במקום". 

(צילום: Shutterstock)

בראיון שפורסם באתר Common Sense, נתניהו אמר: "גיניתי את ההצהרות האנטישמיות של קניה ווסט, ישר חשבתי שזה לא בסדר ולא במקום. וזה מה שאני אגיד על ההחלטה של הנשיא טראמפ לסעוד עם האדם הזה. לדעתי זה לא נכון ולא במקום. אני חושב שזו טעות, הוא לא היה צריך לעשות את זה".

"אז אני חושב שהוא עשה טעות, ואני מקווה שזה לא יחזור על עצמו", אמר נתניהו, והמשיך בלרכך מעט את הביקורת: "הוא עשה דברים גדולים למען ישראל כאשר הכיר בירושלים כבירת ישראל, זה היה מזמן, בהתחשב בכך שזה קרה לפני 3,000 שנה תחת דוד המלך. הוא העביר את השגרירות האמריקאית לשם, הוא הכיר בריבונות שלנו ברמת הגולן, ממנה הותקפנו במשך שנים על ידי סוריה".

לבסוף, ראש ממשלת ישראל הנבחר הוסיף: "הוא יצא מההסכם המסוכן הזה עם איראן, ואני מעריך את כל מה שעשה וזה לא נלקח ממנו. כמו כן, אתה יודע, הוא תמך מאוד בעם היהודי".

כזכור, טראמפ, שהודיע כי יתמודד בבחירות לנשיאות 2024, נמצא תחת מתקפה חריפה לאחר שהראפר קנייה ווסט הגיע לאחוזה שלו במאר-א-לאגו, ביחד עם ניק פואנטס. 

(צילום: AFP)

כאשר הוא מגונה מכל צד, הנשיא לשעבר התעקש כי הוא לא הכיר את פואנטס - שהשתתף בעצרת "איחוד הימין" האלימה בשרלוטסוויל באוגוסט 2017, עזר לארגן כמה אירועים שמחו על גניבת הבחירות עוד לפני ה-6 בינואר 2021, ופרסם סרטון בשנת 2019 שם טען כי שישה מיליון יהודים לא מתו בשואה. 

באותה הזדמנות, טראמפ תקף את ווסט: "אני עוזר לאדם בבעיה רצינית, שעסקיו נחרבו ולמעשה כל דבר אחר, והוא תמיד היה טוב אלי, בכך שהסכמתי לבקשתו להיפגש במאר-א-לאגו, כדי שאוכל לתת לו 'עצה נחוצה מאוד'. אז, הוא מופיעה עם שלושה אנשים, שניים מהם לא הכרתי, השני אדם פוליטי שלא ראיתי שנים. אמרתי לו שלא כדאי לו להתמודד על התפקיד, חבל על הזמן, הוא לא יכול לנצח… ואז הפייק ניוז השתגע!".




YOU MIGHT ALSO LIKE