ג׳ניפר לופז: ״רציתי למות אחרי שנפרדתי מבן״
הזמרת והכוכבת הגיעה לראיון אינטימי וחגיגי לכבוד האלבום החדש וסיפרה על התקופה הקשה שהגיעה לאחר הפרידה המתוקשרת מבן אפלק, שהתרחשה לפני שני עשורים. ״לאחר שחזרנו לקשר הבנתי שיש דבר כזה אהבה אמיתית ודברים שנמשכים לנצח״, אמרה

בימים אלה מקדמת השחקנית והזמרת ג׳ניפר לופז את האלבום החדש שלה, וכעת היא מגיעה לראיון חגיגי ואינטימי בו היא מדברת לא רק על המוסיקה והמשחק שלוקחים חלק משמעותי בחייה, אלא גם על מערכת היחסים עם בעלה הטרי, בן אפלק. כזכור, כאשר השניים הכירו, לופז הייתה נשואה לבעלה השני, כריס ג׳אד. 

״מערכת היחסים בין לבין בן התפתחה במשך חודשים ארוכים. זה לא קרה מיד, כי בהתחלה היינו בזוגיות. אהבנו אחד את השנייה מיד, וזה כאב שלא יכולנו לממש את האהבה שלנו״, סיפרה. כזכור, לאחר מכן התחתנה לופז עם הזמר מארק אנתוני, והשניים הביאו לעולם זוג תאומים. באותה העת, אפלק התחתן עם השחקנית ג׳ניפר גארנר, והם הביאו לעולם שלושה ילדים. 

כעת, לופז חוזרת לרגע הפרידה מאפלק ומכנה אותו כשברון הלב הגדול ביותר שעברה בחייה. ״הפרידה הייתה כואבת. רציתי למות. זה שלח אותי למסע מורכב שנמשך 18 שנים, והנה עכשיו, שני עשורים מאוחר יותר, אני שמחה שיש לכל זה סוף שמח״, אמרה הזמרת.

״אני חושבת שעכשיו, כאשר עברנו תהליך כל כך ארוך ומשמעותי, נאלצנו ללכת בדרכים נפרדות, זה בדיוק מה שהיינו צריכים לעבור בשביל לחזור זה לזו. כיום, אנחנו בטוחים באהבה שלנו יותר מתמיד. אין יותר שאלות. זה אני ובן, עד הסוף״, סיכמה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE