"ישו אמר לי לעשות את זה": אישה ניסתה לפתוח את דלת המטוס - ונשכה נוסעת אחרת
האישה בת ה-34, שאמרה שישו הנחה אותה לטוס לאוהיו ולפתוח את דלת המטוס, אילצה את הטייס לבצע נחיתת חירום בליטל רוק לאחר שהדיילים והנוסעים לא הצליחו להשתלט עליה

אישה שטסה בחברת סאות'ווסט איירליינס מטקסס לאוהיו, ניסתה לפתוח את דלת המטוס באמצע הטיסה ואז נשכה נוסע אחר - בעודה טוענת ש"ישו אמר לה" לפעול כך. 

אלום אגבגנינו בת ה-34 נעצרה בשבת אחר הצהריים לאחר שהתפרעה בטיסה. על פי הדיווחים שפורסמו, הדיילים ניסו למנוע ממנה להגיע ליציאת החירום אותה היא ניסתה לפתוח, וכאשר נוסעת התערבה כדי להנמיך את הלהבות, בת ה-34 החלה לנשוך אותה וסירבה להרפות מהקורבן.

לאחר מכן, האישה החלה לדפוק את ראשה על רצפת המטוס, בטענה ש"ישו אמר לה לטוס לאוהיו וישו אמר לה לפתוח את הדלת" - כך על פי מסמכים שפרסם בית המשפט של המחוז המזרחי של ארקנסו.

בסופו של דבר, ההתפרעות של הנוסעת אילצה את המטוס לבצע נחיתת חירום בנמל התעופה הלאומי ביל והילרי קלינטון בליטל רוק - מה שגרם לטיסה להיארך משלוש שעות לשש שעות. 

עם הנחיתה, אגבגנינו נעצרה על ידי כוחות המשטרה, בזמן שהאישה שננשכה נלקחה לטיפול רפואי. 

אחד הנוסעים, דינג יו, אמר לערוץ החדשות 'פוקס ניוז' כי הדיילים "מיהרו לחלק האחורי של המטוס כדי לעזור. חשבתי על המקרה הגרוע ביותר, שכנראה המטוס יתרסק, למרות שידעתי שזו סבירות נמוכה מאוד". 

YOU MIGHT ALSO LIKE